|

دلم انگشتر میخواد ولی انگشتام چاق و کوتاهه / بیا بهت بگم چه سبک انگشتری واست بهترینه

اگر شما هم انگشتانی تپل و یا کوتاه دارید و نمیدونید چه مدل انگشتری به دستان شما میاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یک استایل خوب خیلی آیتما رو نیاز داره. شاید در ابتدا فکر کنید همین که مانتو شلوارم رو درست انتخاب کنم همه چی حل دیگه! که خب باید بگیم سخت در اشتباهید، چرا که ریز به ریز انتخاب لباس ها و کیف و کفش و شال و روسری باید به رنگ پوست و فرم اندام شما بستگی داره. از طرفی هم فکر کنید اینها رو به خوبی انتخاب کردین، تموم شد؟ تاثیر گذار نبود! چرا که حالا باید به سراغ اکسسوری های مورد نیاز خود باشید چرا چون انتخاب اکسسوری که مناسب استایل و تیپ و رنگ پوست شما باشه هم اهمیت بسیار زیادی داره. تازه اینها به کنار. برای انتخاب گردنبند باید به بلندی و یا کوتاهی گردن هم دقت کنید و برای انتخاب انگشتر نیز باید به لاغری و یا تپلی انگشتان و از طرفی هم به کوتاه یا بلندی اونها توجه داشته باشین تا بتونبن انگشتری مناسب برای خود تهیه کنید.

مثلا در این مطلب قراره با انگشتانی که حالت کوتاه و تپلی دارند آشنا بشیم و بدونیم چه نوع انگشتری بهشون بیشتر میاد. آخه میدونید که خیلی از بانوان هستند که چون انگشتانی کوتاه و تپلی دارند کمی ناراحتن و ممکنه پیش خودشون فکر کنن و بگن مگه من چیکار کردم که ژن چاق به دستام باید برسه و اینجوریاست که ممکنه دل چرکین بشن و سخت بتونن انگشتر انتخاب کنن.

Untitled

چه مدل نگین هایی به انگشت چاق و کوتاه میاد؟

اگر در مورد انگشتان دست های خود چیزی نمیدونین و دلتون میخواد انگشتر هایی داشته باشید که به دستتون زیبایی میبخشن، نه تپل شدن بیشتر، پس باید بدونید که شما خوش شانس هستید. چرا که اگر قرار به خرید حلقه برای انگشت باشه، اون دست از حلقه هایی برای انگشتان کوتاه و چاق شما مناسبند که سبک های گلابی، مارکیز و یا بیضی شکل داشته باشند.

این سبک برش‌ ها برای انگشتان شما خیلی خوشگل میشن، چرا که باعث بلندتر نشون دادن انگشتان کوتاه خواهند شد. این رو هم بگیم که تا زمانی که سنگ روی حلقه خیلی بزرگ نباشه، به باریک نشون دادن هرچه بیشتر انگشتان نیز کمک خواهد کرد و تنها کافیه تا اطمینان حاصل کنید نوار فلزی از نظر عرض باریک باشه. 

فراموش نکنید که وقتی دنبال انگشتر حلقه برای انگشتان خود هستید، باید طول و عرض انگشتی که قراره حلقه بره رو در نظر بگیرید و اندازه و شکل سنگ مرکزی رو هم دقت کنید.

حلقه با نگین گلابی
حلقه با نگین گلابی
حلقه با نگین مارکیز
حلقه با نگین مارکیزعنوان

واسه انگشت من که چاق و کوتاهه لاک و ناخن چی خوبه؟ انگشتر مورد نظر

البته که فکر میکنید فقط و فقط مدل خود انگشتر هستش که اهمیت داره و در واقع حتی مدل ناخن و رنگ و مدل لاک ها هم به شدت مهم هستند که بتونن انگشتان شما رو از حالت چاق و کوتاه ، به حالت کشیده تر تبدیل کنند.

معمولا به ناخن هایی که اینچنین ژنی دارند باید بگیم که طرح ناخن برای شما به سبک بادومی خوبه و به هیچ عنوان سبک مستطیل پیشنهاد نمیشه چرا که ممکنه دستان شما خانوم زیبا رو زمخت و نه چندان ظریف نشون بده.

چه پوستی روشن دارید و چه تیره، بدونید که لاک رنگ قرمز و یا تناژ در این طیف رنگ میتونه رنگ دستان شما رو سفید تر و خانومانه تر نشون بده که همراه با ظریف بودنی زنانه است.

almond-nail-model-16

حلقه نامزدی واسه انگشت های کوتاه

برای انتخاب حلقه و سنگ حلقه که خب بالاتر اشاره کردیم چه سبکی برای انگشتان تپلی و کوتاه بهتره، اما در رابطه با سنگی که بیشتر به این دست از انگشتان میاد باید بگیم که سنگ‌ های مستطیلی و زمردی بهترن چرا که جلوه ای بلندتر به کوتاهیه اونها میده. اما نکته اینجاست که باید مراقب باشید انگشتری یک سنگ زمردی شکل خیلی بزرگ نخرید چرا که این کار فقط میتونه تاثیری فوق العاده روی انگشتان شما ایجاد کنه.

همچنین می‌تونید از سبک‌ سنگ‌ های خوشه‌ ای و یا حلقه‌ هایی با سنگ‌ های گرد رو تو سایز های بزرگ انتخاب کنید. چنین حلقه هایی انگشتای پهن شما رو صاف نشون میده و .برای اندازه باند، اندازه نوارهای متوسط ​​تا ضخیم رو پیشنهاد می کنیم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی