|

انواع خط چشم

معرفی انواع خط چشم؛ به نظرت کار با خط چشم ماژیکی راحت تره یا با خط چشم مایع؟

انواع خط چشم

خط چشم‌ ها، یکی از جذاب‌ ترین ابزارهای آرایشی است که برای تغییر چشم‌ ها به کار می‌ رود. آنها، می‌توانند چشم را کشیده‌ یا درشت‌ تر نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیشینه استفاده از خط چشم، به تمدن‌ های اولیه مصر باستان باز می‌ گردد. در آن زمان، مردان و زنان مصری از مواد معدنی برای طراحی خط چشم استفاده می‌ کردند. خط چشم‌ ها، یکی از جذاب‌ ترین ابزارهای آرایشی هستند و برای تغییر فرم و حالت چشم‌ ها به کار می‌ روند. آنها، می توانند چشمانتان را کشیده‌ تر یا حتی درشت‌ تر از حالت عادی نشان دهند. انواع مختلفی از خط چشم با کاربردها، مزایا و معایب متفاوت وجود دارند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و هدفی که از اجرای آرایش دارید یکی از آن‌ ها را انتخاب کنید. البته قبل از انتخاب و خرید یکی از این مدل ها ابتدا بهتر است که همه مدل های خط چشم را با ویژگی های مختلفشان بشناسید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید. فراموش نکنید که آگاهی از کاربرد محصولات آرایشی و شناخت ویژگی‌ های آن‌ ها می‌ تواند به شما برای اجرای یک آرایش بدون نقص و زیبا کمک کند، برای مثال اگر در زمینه کشیدن خط چشم مبتدی هستید و استفاده از خط چشم ماژیکی برایتان راحت تر از خط چشم مایع است بهتر است که اصلا به سراغ خط چشم های ژله ای نروید.

زیرا اینگونه خط چشم ها را با براش جداگانه می کشند و می توان گفت تا حدودی کشیدن آن ها کار بسیار سختی برای شما خواهد بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از رایج ترین مدل های خط چشم آشنا شوید.

انواع خط چشم

انواع خط چشم

خط چشم ماژیکی؛ آسان و سریع خط چشم بکشید

اگر دوست دارید در کمترین زمان ممکن، خط چشم‌ های جذابی را طراحی نمایید، بهتر است به سراغ انواع خط چشم‌ ماژیکی بروید. این مدل خط چشم گزینه‌ ای عالی برای افراد مبتدی و آماتور محسوب می‌ شوند؛ چراکه مخزن متصل دارند و در طول میکاپ شما احتیاجی به برداشتن چند باره مایع خط چشم ندارید. اپلیکاتورهای ماژیکی، به دو شکل سر گرد یا سر کج طراحی شده‌اند و برای طراحی الگوهای پهن کلاسیک، گربه‌ای و کشیده مناسب هستند. جالب است که بدانید کشیدن این خط چشم ها نسبت به نوع های دیگر کثیف کاری کمتری دارد.

انواع خط چشم

انواع خط چشم

خط چشم مایع؛ رایج ترین نوع خط چشم

خط چشم مایع یکی از بهترین و قدیمی‌ ترین انواع خط چشم است که در بازار موجود می‌ باشد. مواد داخل خط چشم مایع همان‌ طور که از نامش پیدا است مایع است و همین موضوع استفاده از خط چشم مایع را کمی سخت و دشوار می‌ کند. به همین خاطر این نوع خط چشم برای افرادی که در کشیدن خط چشم مبتدی هستند گزینه مناسبی نمی باشد ولی اگر اولین بارتان نیست که خط چشم می کشید این مدل می تواند برای چشمان شما معجزه کند. خط چشم مایع دارای دو مدل براش است که یکی مویی و دیگری نمدی می باشد، کار کردن ما قلم های مویی کار سخت تری است زیرا آن ها بسیار ظریف و منعطف هستند.

انواع خط چشم

انواع خط چشم

خط چشم ژله ای؛ حرفه ای آرایش کنید

خط چشم ژله‌ای از لحاظ شکل ظاهری شبیه به خط چشم مایع است اما از نظر ترکیبات به کار رفته کاملا متفاوت است. این نوع خط چشم با ترکیبات غلیظ و بافت نرم و کرمی که دارد از ماندگاری بالایی برخوردار است و به راحتی اطراف چشم پخش نمی‌ شود. برای زدن خط چشم ژله ای به یک براش سر کج و تخت نیاز دارید، فراموش نکنید که برای کشیدن این مدل ابزار نقش مهمی را ایفا می کند پس سعی کنید براش خوبی انتخاب نمایید. خط چشم ژله ای بر خلاف خط چشم مایع در زمان کوتاهی خشک می‌شود و ریزش و پخشی ندارد.

انواع خط چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها