|

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون / راهنمای یه خرید جذاب که عمرا اگه باخت بدی

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونن انتخاب و خرید رو براتون راحت تر کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وابستگی به گوشی توی این عصر کم کم دراه به یه معضل تبدیل میشه چرا که خیلی از ماها از صبح که چشمامون رو باز میکنیم تا موقع که بخوابیم با این وسیله در حال سر و کله زدن هستیم که خب حتی خیلی ها هستن که این روزا کارشون کلا با گوشیه و از این راه کسب درآمد میکنن بنابراین باید یه گوشیه خوب و با کیفیت داشته باشن که بتونه نیازهای اون ها رو برآوورده کنه که این نیازها میتونه در هر فرد متفاوت باشه مثلا یکی آنلاین شاپ داره و میخواد عکس های خوبی از محصولاتش بگیره و مسلما نیاز داره که دوربینش خوب باشه و یا یکی با گوشی ترید میکنه و نیاز داره که بتونه محتوا و چارت رو بدون هنگ کردن ببینه و پردازنده ی قوی میخواد و... که ما در این راستا قصد داریم که بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کنیم.

گوشی هایی در این رنج قیمت جزء گوشی های میان رده محسوب میشن و در برخی از مواقع حتی میتونن که با پرچمدارها هم رقابت کنن و یه تجربه ی منحصر به فرد براتون از کار کردن با گوشی با وجود بیارن. بهتون پیشنهاد میکنیم که حتما با دقت به بررسی بهترین گوشی ها تا 12 میلیون بپردازید چون با این قیمت میتونید یه عالمه تنوع در محصولات ببینید که شاید در وهله ی اول گیجتون کنه چرا که همه ی کمپانی ها در این بازه گوشی های خوب و با کیفیتی ارائه میکنن ولی خب انتخاب و تصمیم نهایی با شماست بنابراین نهایت دقت و وسواس رو در این زمینه به خرج بدید. حالا در ادامه بریم برای معرفی بهترین گوشی ها تا 12 میلیون.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

پوکو X5 پرو نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

نسل جدیدی از پوکوها به بازار عره شده یعنی پوکو X5 و تونسته یه جایگزین مناسب و شایسته برای هم نسل های قبلی خودش یعنی پوکو های ایکس سه و چهار پرو باشه. در خصوص مشخصات ظاهری این محصول باید بگیم که قاب پشتی تخت تری نسبت به مدل های قبلی داره و طراحی به روزتر و زیباتری روی اون اعمال شده تا با ترند پیش بره. این محصول به علت این که کاهش وزن داشته دارای ارگونومیه بهتریه چرا که حدود بیست گرم کمتر نسبت به مدل های قبلی سبک تره. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ هست و رزولوشن اون فول اچ دیه و میتونه یک میلیارد رنگ رو تشخیص بده.

توان نوسازی تصویر در ثانیه در اون 120 هرتز هست و حداکثر روشناییش هم میتونه تا بالایی900 نیت افزایش پیدا کنه. کمپانی شیائومی در این محصول جدید خودش به عنوان پردازنده از یه تراشه ی اسنپدراگون 778 شش نانومتری بهره گرفته که جایگزین اسنپدراگون 695 در نسل های قبلی شده که خب عملکرد بهتری داره و میتونه در اجرای برنامه های سنگین قدرت خوبی از خودش به نمایش بذاره.در زمینه ی دوربین تفاوت چندانی مشاهده نمیشه و دوربین اصلی دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلیه. باتری این محصول دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

گلکسی A34 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

سری های A رو میشه از عجیب ترین ها در تولیدات سامسونگ دونست چرا که A31 اونقدار که باید و شاید جذاب نبود و بعد از اون A32 اومد تا کار رو درست کنه ولی موفق نشد تا این که نوبت به A34 رسید که اومد به یکباره شرف خونواده ی A ها رو خرید چرا که در این محصول هم تراشه ی قوی استفاده شده و هم نسبت به آب و گرد و غبار مقاوم شده و در حال حاضر و در بازار امروز یکی از گوشی هایی به شمار میاد که ارزش خرید بالایی داره. در طراحی این گوشی کمپانی کره ای حسابی سنگ تموم گذاشته و به اون ظاهری شبیه پرچمدارهای خودش بخشیده و شما میتونید دوربین های این محصول رو بدون وجود هیچ فریمی روی قاب پشتی مشاهده کنید.

سامسونگ با این تصمیم باعث شده که احساس با کیفیت بودن و به روز بودن محصول به کاربرا منتقل بشه هر چند که بدنه ی گوشی از پلاستیکه و شیشه ای نیست. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.6 اینچ هست و دارای رزولوشن فول اچ دی و از نوع سوپر امولد هستش. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120هرتز هست و حداکثر زوشنایی اون میتونه تا 1000 نیت هم برسه که این موضوع باعث میشه شما به راحتی به تماشای محتوا در محیط آزاد بپردازید.

در خصوص پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی مدیاتک 1080 شش نانومتری استفاده شده که سبب شده قدرت سخت افزاری بهتری نسبت به نسل های قبلی خودش ارائه کنه. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست. باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از دوام بالایی برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

یکی از عجیب ترین ها در این بازه ی قیمتی رو میشه همین محصول آنر به شمار آوورد. اندازه ی صفحه نماش اون 6.67 اینچ هست و رزلوشن فول اچ دی داه و از نوع امولد هست و توان نوسازی تصویر در اون 120 هرتزه و میتونه از یه میلیارد رنگ پشتیبانی کنه و به علت لبه های خمیده ای ک دراه نسبت نمایشگر و به بدنه چیزی حدود نود درصد هست عددی که تنها میتونید توی گوشی های پرچمدار اون رو ببینید که برای هر کسی دیدن اون لذت بخشه چرا که حاشیه های بسیار کمی دور صفحه ی نمایش وجود داره.

در خصوص قلب تپنده و پردازنده ی این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 695 شش نانومتری استفاده شده که سرویس های گوگل رو هم داره و با توجه به قیمتی که داره از خودش عملکرد بسیار بالایی نشون میده و میتونه یه تجربه ی متفاوت برای شما خلق کنه. این گوشی قدرت خودش رو از یه باتریه 5100 میلی آمپری میگیره که فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلیه.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها