|

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن / خانوم شما که سلیقت 20 تائید میکنی یا نه؟

خیلی ها دوست دارن که بدونن لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن کدوما هستن که در این مقاله چند آیتم رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه قانون نانوشته ای هست که میگه خانوم ها برای خانوم ها لباس میپوشن و به خودشون میرسن تا از هم دیگه تو خوشگلی پیشی بگیرن و براشون مهم نیست که آقایون چه فکری میکنن! خب تا یه حدودی هم حق دارن چون آقایون یه مقدار به این موضوعات بی توجه هستن و اونطور که باید و شاید دقت نمیکنن مثلا پیش میاد که خانومشون میره یه عالمه خرج آرایشگاه میکنه و موهاش رو رنگ میکنه و آقا اصلا متوجه نمیشه! که خب در این بین آقایونی که متوجه میشن خیلی جذاب به نظر میرسن و از اون جذاب تر مردایی هستن که به استایل خودشون بها میدن به خاطره همین میخواهیم به اون دسته از لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن بپردازیم.

البته که این روزا به کلی خیلی از استایل ها داره میره به سمت اسپرت شدن ولی خب در این بین سلیقه ها متفاوته و از بین اون لباس هایی که خانوم ها دوست دارن آقایون بپوشن یه سری ها ترجیحشون لباس های رسمی و نیمه رسمیه و یه سری هم ترجیحشون استایل های کژواله ولی خب حالا در بین سلیقه های متفاوت ما چندین مدل رو که برای خیلی ها دوست داشتنی هست رو میخواهیم براتون بیان کنیم که مطمئنا شما هم با ما هم نظر خواهید بود حالا در ادامه بریم سراغ اون لباس هایی که خانوم ها دوست دارن اقایون بپوشن.

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن

شلوار جین و تیشرت سفید یکی از بهترین ها برای آقایون

یکی از لباس هایی که خانوم ها دوست دارن که آقایون بپوشن شلوار جین هست که البته نه هر جینی یعنی خیلی از خانوم ها معتقد هستن که شلوارهای جین خیلی تنگ و یا خیلی گشاد رو مردان رو خوش استیال نمیکنه و حتی اون ها رو به سمت بدتیپ شدن هم میبره بنابراین اون ها باید به دنبال شلوارهای جین متناسب باشن و قد این شلوارها هم باید طوری باشه که مچ پاشون معلوم نشه. بنابراین مردان باید نه شلوارهای خیلی شل و ول بپوشن و نه خیلی تنگ و لوله تا به نظر جذاب تر و مردونه تر به نظر برسن و همراه با این آیتم میتونن به سراغ یه پیراهن سفید برن که کاملا انتخاب هوشمندانه ایه.

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن

کت و شلوارهای رسمی از هر پسر بچه ای مرد میسازه

مهم ترین موضوعی که در رابطه با کت و شلوار وجود داره متناسب بودن اون هست یعنی مهم نیست که یه آقا چقدر برای کت و شلوارش هزینه کنه، تناسب اندامش در اون کت و شلوار بسیار مهم تره یعنی یه کت و شلوار که به قولی روی تن فرد نشینه مفت هم نمیارزه حتی اگر بیست میلیون هم قیمتش باشه. خیلی از آقایون در بازار نمیتونن کت و شلوار مناسب خودشون رو پیدا کنن بنابراین توصیه ی ما به این افراد این هست که به یه خیاط مراجعه کنن و لباسشون رو با توجه به ویژگی های بدنیشون بدوزن و خیاط هم نقاط قوت اندام اون ها رو با لباس برجسته میکنه و نقاط ضعف رو هم پوشش میده.

اصلا سفارشی بودن کت و شلوار مردها برای خانوم ها بیشتر جذابه. البته که رنگ کت و شلوار هم بسیار مهمه که باید طوری باشه که به رنگ پوست فرد بیاد و فرم بدنش رو بد نشون نده مثلا در صورتی که چاق هستن رنگ های روشن نپوشن تا چاق تر دیده بشن.

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن

هنلی آستین بلند متناسب برای آقایون و مورد علاقه ی خانوم ها

شاید مدل پیراهن های هنلی رو دیده باشید ولی اسمش رو ندونسته باشید هنلی معمولا به پیراهن هایی اطلاق میشه که بدون یقه هستن و توی قسمت بالایی اونها دکمه وجود داره و طول این بخش طوریه که یک الی پنج تا دکمه داره. شاید براتون جالب باشه که بدونید هنلی از اسم یه شهر توی انگلیس گرفته شده. هنلی میتونه هم آستین کوتاه باشه و هم آستین بلند اما آستین بلند اون ها بیشتر طرفدار داره و مثل ژاکت با یقه ی هفت میشه که با این حساب در صورتی که اقایون ورزشکار باشن و تناسب اندام داشته باشن میتونن این موضوع رو با این مدل لباس ها به رخ همه بکشن بنابراین ورزشکار بودن برای پیدا کردن لباس مناسب برای آقایون بسیار مهمه.

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن

کلاه از اکسسوری های جالبی که آقایون باید توی انتخابش دقت کنن

یکی از بهترین اکسسوری هایی که آقایون میتونن استفاده کنن کلاه هست که به جرئت میشه گفت که استایل هر مردی رو دستخوش تغییرات زیادی میکنه و میتونه اون رو از بقیه جدا کنه و بیشتر به چشم بیاره بنابراین میشه گفت که خانوما از استایل آقایونی که کلاه مناسب و درست انتخاب کرده باشن بی نهایت خوششون میاد.

لباس هایی که خانوما دوست دارن آقایون بپوشن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها