|

کشته مرده های مهاجرت به دانمارک سر به فلک کشید / شادترین کشور دنیا با پذیرش صد درصدی!

مهاجرت به دانمارک که در سال های متوالی جزء شادترین کشورهای جهان بوده میتونه مثل رویا بمونه که با یه سری از شرایط میشه واقعیش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد برای رسیدن به اون رفاه و موفقیت مد نظرشون مهاجرت میکنن و غم غربت رو به جون میخرن که شاید شما هم که در حال حاضر این مقاله رو میخونید یکی از این افراد باشید که یا قصد مهاجرت دارن و یا در حال طی کردن روال اون هستن و احتمالا هم در بین گزینه های رو میز به مهاجرت به دانمارک هم فکر نمکنید و و در حال ارزیابی این هستید که این کشور از لحاظ مهاجر پذیری به چه صورته و چه خدماتی رو به مهاجران ارائه میکنه و یا اصلا چه راه هایی برای مهاجرت به دانمارک وجود داره که با استفاده از اون ها میتونید با توجه به شرایطتون ساکن این کشور بشید.

دانمارک یکی از کشورهای شمال اروپا هست که تنها مرز خشکی که داره با آلمان هست و از طریق یه پل دریایی هم به سوئد متصل میشه. پایتخت این کشور شهر کپنهاگ هست که از بهترین شهرهاش هم محسوب میشه شاید براتون جالب باشه که جمعیت این کشور پنج میلیون و خورده ای هست که خب خیلی کمه. دانمارک از جمله کشورهایی هست که جزء اتحادیه ی اروپا محسوب میشه ولی واحد پولی رو به یورو تبدیل نکرده و واحد پولیش کرون دانمارک هست و اکثریت افراد در این کشور مسیحی هستن. این کشور از نظر کم بودن اختلاف درآمد مردم با هم در رتبه ی اول جهانه! حالا در ادامه روش های مهاجرت به دانمارک رو براتون شرح میدیم.

مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل

یکی از مواردی که دانمارک رو بین خیلی از کشورها خاص کرده اینه که تحصیل در این کشور رایگان هست و برای افراد هفت تا شانزده ساله اجباریه و با این حساب یه دانش آموز میتونه بعد از اون که نهمش رو تموم کرد به کلی مدرسه رو ترک کنه و دیگه ادامه به تحصیل نده. دانمارک به علت داشتن دانشگاه های معتبر از لحاظ رنک بین المللی رتبه ی بینظیری داره که همین موضوع باعث میشه این کشور به یکی از مقاصد مهاجرت برای تحصیل تبدیل بشه و خیلی از افراد علاقمند باشن که مقاطع تحصیلی بالاترشون رو در این کشور طی کنن.

اما اشتباه برداشت نکنید که تحصیل در این کشور برای دانشجوهای دیگه رایگانه چون این امتیاز فقط شامل حال اتباع این کشور و شهروندانی که اتباع کشورهای اسکاندیناوی شمال اروپا یعنی فنلاند، نروژ، ایسلند و سوئد هستن، میشه و دانشجوهای بین المللی دیگه باید شهریه سالانه در حدود ده هزار تا شانزده هزار یورو با توجه به مقطع، رشته و دانشگاه پرداخت کنن و برای دریافت اقامت اتحصیلی در این کشور اقدام کنن که در اولین قدم باید از دانشگاهی که قراره توش تحصیل کنن پذیرش دریافت کنن که برای دریافت این پذیرش داشتن حداقل سطح زبان و قبولی توی ارزیابی اولیه، داشتن مدارک علمی معتبر و پرداخت شهریه ی ترم اول الزامیه.

مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق کار

اون دسته از افرادی جزء شهروندان های اتحادیه اروپا و کشورهای اسکاندیناوی شمال اروپا محسوب نمیشن باید برای کار کردن توی دانمارک ویزای کار این کشور رو دریافت کنن. اگر قادر به دریافت ویزای کار این کشور بشید همراه های شما یعنی اعضای خونوادتون هم میتونن اجازه ی اقامت داشته باشن همراه شما. برای کسب این ویزا در درجه ی اول مهارت های شما هست اهمیت داره و مورد ارزیابی قرار میگیره. قبلا یه طرحی توی کشور دانمارک وجود داشت به اسم گرین کارت دانمارک که به شکل یه سیستم امتیازبندی بود و شما بعد از این که در این سیستم باید امتیاز کافی و خوبی کسب میکردید میتونستید ویزای کار بگیرید.

اما خب این روزا دیگه این روش وجود نداره و مثل خیلی از کشورهای دیگه این روزا برای مهاجرت به دانمارک از طریق کار باید از طرف یه کارفرمای معتبر و تائید شده در این کشور جاب آفر یا همون پیشنهاد کار دریافت کنید و سمت شغلی که برای شما در نظر گرفته شده باید در سطح دانمارک و اتحادیه ی اروپا آگهی بشه و در صورت نبود متقاضی شما دعوتنامه برای کار دریافت میکنید. بنابراین در صورتی که از طریق تحصیلی اقدام کردید هم بعد از اتمام تحصیل میتونید ویزای کار این کشور رو تهیه کنید و یا مشغول کار در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بشید.

مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک از طریق ازدواج

یکی از راحت ترین راه هایی که از طریق اون میتونید مهاجرت به دانمارک و اقامت دائم در این کشور رو به واقعیت تبدیل کنید، ازدواج با یه فرد دانمارکی و یا مقیم این کشور هست. اما یه موضوعی که در این خصوص وجود داره از این قانون در خیلی از کشورها سوء استفاده های مختلفی شده و به همین علت دولت ها در این خصوص سخت گیری خیلی بیشتری اعمال میکنن بنابراین تنها کسی میتونه از این راه اقامت بگیره که در هفت خوان رستم اثبات قصد واقعی خودش برای ازدواج موفق بشه.

یکی از قوانینی که این روزا این دولت تعیین کرده برای جلوگیری کردن از سوء استفاده از این طریقه ی اقامت، اعطا کردن پاسپورت به همسر خارجی در ص.رت گذشتن چندین سال از ازدواج هست. البته که فقط این مسئله نیست و شما باید از تمام راه های موجود برای اثبات این که ازدواجتون صوری و صرف گرفتن اقامت نیست و از روی علاقه و تفاهم موجوده، استفاده کنید و حق بودن این امر و نیت رو مشخص کنید. اگر واقعی بودن ازدواج شما اثبات بشه اقامت موقت دانمارک بهتون اعطا میشه و بعد از گذروندن دو سال از زندگی مشترک و در صورت پایدار بودن شرایط میتونید برای دریافت تابعیت دانمارک اقدام کنید.

مهاجرت به دانمارک

مزایا و معایب مهاجرت به دانمارک

از مزایای مهاجرت به دانمارک میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت خوب جغرافیایی
  • حمل و نقل عمومی مناسب
  • تعادل بین کار و زندگی
  • در دسترس بودن مراقبت های بهداشتی ارزان
  • برابری عامه ی مردم
  • شادترین کشور 

از معایب مهاجرت به دانمارک هم میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادگیری زبان سخت دانمارکی
  • زمستان های بارانی و تاریک
  • هزینه های بالای زندگی

مهاجرت به دانمارک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی