|

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه / ناخوناتو واسه خرید نجو بجاش اینارو یاد بگیر

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

این روزها آنلاین شاپ ها زیا شدن و از طرفی هم کلاهبرداری ها بسیار، به همین سبب ما شما رو با اصول خرید لباس از آنلاین شاپ ها اشنا می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب با رشد و پیشرفت هرچه بیشتر اینستاگرام تو کشورمون، دیگه خیلی از موضوعات در این سرویس انجام میشه. اینجوری که بسیاری هستند که از این طریق کار میکنن و نون در میارن و خیلیا هم که خریدار هستند از این طریق به خواستشون خیلی راحت و سریع تر میرسن. البته که اینستاگران یه جورایی به گوگل دوم تبدیل شده چرا که در این سرویس شما میتونید با یه سرچ ساده به هر آنچه که دوست دارید برسید، البته از لحاظ عکسی نه مطلبی و تحقیقی!

اما در این مطلب قراره تا با یکسری نکات در رابطه با خرید آنلاین آشنا بشیم چرا که به خصوووص بانوان در اینستاگرام و سایت های مختلف، خرید های آنلاین بسیاری دارند و با توجه به اینکه پیج ها بسیار زیاد شدن، احتمال فیک بودن و کلاهبردی هست. پس بهتره که با این تفاسیر چند نکته مهم رو دقت کنیم.

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

فواید خرید از آنلاین شاپ ها

- میدونیم که در کل خانوما شیفته خرید هستند. اما خب برخی عاشق گشت و گذار در بین انواع لباس ها و مغازه ها، برخی هم به دنبال اونچه که میخوان از راه دور! البته که خرید آنلاین برای خانومای دسته اول هم به شدت کارآمده و اصلا یکی از اصلی ترین مزیت های خرید آنلاین همینه که تو خونه نشستین و از بین یه عالمه لباس و پیج، تنها با زدن یک دکمه به اونچه که میخواید میرسید! که این راحتیه و از دور خرید، خیلی مهمه.

- از دیگر فواید این سبک خرید گزینه های فراوونی هستش که روبروی شما قرار میگیره. میتونید با گشت و گذار در پیج های متنوع، لباس های بسیاری رو در رنگ ها و طرح ها و سایز هی مختلف برای انواع سن و سال پیدا کنید.

- در آنلاین شاپ ها به دلیل رقابت بسیار زیادی که وجود داره، مطمئن باشید برخی از اقلام رو خیلی ازون تر از مغازه میتونید پگیدئا کنید چرا که شما قرار نیست پول ویترین مغازه دار رو پرداخت کنید!

- تخفیف های ویژه نیز از دست مزایای آنلاین شاپ ها هستند که در مغازه ها تنها در زمان آخر فصل و یا تغییر شغل انجام میشه. 

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر به این شکل

هنگام خرید لباس از یک آنلاین شاپ دقت داشته باشید به تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک گذاشته شده.کامنت ها و فیک و اصل بودنشون. کپشنی که برای یک پست میذاره و توضیحاتی که در رابطه با لباس ها گذاشته میشه. قیمت و سایز بندی هایی که ارائه داده شدن، چرا که داشتن جدول سایز بندی برای شما مثل اتاق پرو میمونه و از همه مهم تر داشتن اطمینان حاصل کنید که پیج مورد نظر نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشه. پیج هایی که سایت دارن نیز اغلب از پیج های معتبر و کار درست می باشند.

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

به این شکل لباس مناسب و مورد نظرت رو پیدا کن

جهت اینکه یک انتخاب ایده آل داشته باشید و لباس مناسب خودتون رو پیدا کنید، بهتره که خیلی به مدل های داخل پیج اعتماد نکنید چرا که قطعا سایز مدل با شما فرق داره و اوشون جلوی دوربین با فیگور لباس رو زیباتر جلوه داده. پس بهتره که به وسیله جدول سایز بندی ابتدا سایز خود را پیدا کنید و اگر هم سخته، از ادمین کمک بگیرید. 

انتخاب طرح و رنگ لباس با توجه به نیاز شما و مشخصات ظاهریتون باید باشه نه اونچه که شما تنها به عنوان تصویر می بینید.

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

نکات مهم خرید از آنلاین شاپ ها

برای خرید اینترنتی دقت داشته باشید که بسیاری از سایت ها پیج ها تخفیف های خیلی خوبی میذارن پس با در نظر گرفتن بودجه خود و البته اونچه که نیاز دارید نه اونهایی که صرفا به دلیل زیبایی دلتون گیر کرده، میتونید یک خرید عالی و با کیفیت داشته باشید در حالی که تو هزینه ها هم به نفعتون شده.

علاوه بر این، سیاست برخی از پیج ها اینه که میگن اگه از جنس راضی نبودید برگشت هزینه دارن، که از این موضوع هم میتونید جهت یه خرید مناسب استفاده کنید.

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

اما چجوری از کیفیت لباس مطمئن بشیم؟

-در این حالت بهتره که ابتدا سری به توضیحات لباس بزنید و از جنس گرفته تا نحوه مراقبت و نحوه دوخت و … توجه کنید.

- نظر مشتریانی که قبلتر خرید داشته اند نیز میتونه یه کمک درست حسابی برای شما باشه که بدونید چقدر راضی و یا ناراضی هستند.

- دونستن نوع پارچه میتونه یه راهنمای مستقیم برای شما بشه که بدونید اون لباس از کیفیت خوبی برخورداره یا خیر! خب همه جنس پارچه ها که عالی نیستن.

- خرید از آنلاین شاپ های معتبر خودش امضایی برای کیفیت بالای اون محصوله که باعث میشه تا شما یک خرید باب میل و درجه یک داشته باشید.

راهنمای خرید آنلاین لباس زنانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی