|

نمیدونی واسه دختر مورد علاقت چه مدل انگشتر نشون بخری؟ با این خرید بله رو بگیر

خرید انگشتر نشون

انشگتر نشون اولین انگشتریه که برای ازدواج به عروس داده میشه، پس اگه تو انتخاب این انگشتر مهم کمک نیاز داری این مطلب رو از دست نده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها بیشتر ازدواج ها به صور آشناییت و دوستی قبلی بوده که خب دختر و پسر پیش از تصمیم ازدواج با هم آشنا شدن و بعد از اینکه می بینن خب تو خیلی مسائل میتونن همپا و همدم یکدیگر باشند، میرن سراغ این امر جذاب و دلنشین. اما ازدواج موضوعی نیست که دوست بودن و یا سنتی طور بودنش اهمیت داشته باشه و در هر دو حالت وقتی آقای داماد به خواستگاری دختر مورد نظرش میره، باید هر آنچه که در چنته داره رو به بهترین نحو ممکن نشون بده. اما با صداقت نه با دروغ و اغراق زیاد!

مثلا یکی از قسمت های مراحل اول در ازدواج، نشون کردن عروس خانومه که باید آقا داماد یک انگشتر نشون یا نشان ببره واسه دختر مورد پسندش و از اونجایی که این انگشتر اولین هدیه ازدواجی داماد به عروس هستش، خب خیلی واسه دختر خانوم مورد علاقه میشه و دوست داره حتی تا آخر عمر نگهش داره، بنابراین هم برای نشون دادن سلیقه خود و هم بیا به دست آوردن دل عروس و خانوادش و البته میزان ارادت خودتون به عروس و خانوادش، بهتره که در انتخاب انگشتر نشون دقت های لازمه رو داشته باشید.

اگر شما نیز در این مورد کیم تا قسمتی گُنگ شدین و موندین چی بهتره، پس با این مطلب همراه باشید تا ما به خوبی کمکتون کنیم!

خرید انگشتر نشون

دقت کنید انگشتر نشون حلقه نیست

اگر چه که در اولین قدم انگشتر نشون هم معنی مشابه با انگشتر حلقه داره، اما خب میدونید که حلقه نیست و یه جورایی موقتیه. پس باید تفاوت های بارزی با انگشتر حلقه داشته باشه و از اونجایی که قوانین خیلی خاصی نداره و بیشتر سلیقه ای هستش، بهتره که ساده نباشه و حتما از نگین درش استفاده شده باشه. این کار کمک میکنه تا پس از خرید حلقه هم بشه ازش در کنار حلقه استفاده کرد.

خرید انگشتر نشون

انگشتر نشون رو ساده بخواه

معمولا برای انگشتر نشون به سراغ انگشتر های تک نگین میرن. البته که باز این موضوع هم قانون نیست و بیشتر بر حسب رسم و ترند میره جلو. پیشنها میشه از انگشتری که یک نگین زیبا داره به استقبال عروس بیرد و از انگشتر های شلوغ دور باشید. البته که موضوع هزینه در میون نیست و حتی یک نگین کوچیک هم میتونه گاهی از لحاظ جنسی به شدت گرون و با ارزش باشه، اما از لحاظ بصری بهتره که  از زرق و برق های عجیب دوری کنید.

خرید انگشتر نشون

اینجوری تعیین بودجه کن

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، و اینکه اصلا ازدواج برای هر دو طرف تا به چه اندازه سخت شده باید توجه داشت که در مجموع وصلت یه حرکت چند وقته و موقتی نیست، بلکه قراره زوج سالیان سال با هم زندگی کنند و قراره که در کنار هم آشیونه رو بسازن. به همین علت بهتره که از تجمل گرایی هایی که در توان نیست پرهیز بشه و سعی کنید پیش از خرید انگشتر نشون حداقل و حداکثر هزینه ای که میتونین پرداخت کنین رو در نظر داشته باشین تا یهو دقیقه نود به استرس نیوفتید! خرید طلا گرچه پشتوانه مالی برای آینده میتونه باشه اما نه به قیمت اینکه شما رو تو همون مرحله اول به قرض و ناراحتی بی اندازه!

خرید انگشتر نشون

سلیقه دختر مورد علاقتون رو در نظر بگیرید

در این مرحله از اونجایی که شما آقای داماد قراره یک هدیه ارزشمند به عروستون بدید پس بهتره برای خوشحال کردن هرچه بیشترش به سلیقه دختر خانم هم توجه داشته باشید. مثلا اگر قراره به تنهایی خرید انگشتر کنید و شرایط برای دونفره رفتن نیست، پس به اکسسوری هایی که استفاده می کنه دقت کنید که تو چه سبکیه، مدرنه یا کلاسیک؟ رنگ طلای سفید بیشتر دوست داره یا طلای زرد؟ حتی از روی سبک لباس و استایل خانوم خانوما هم میتونید تا حدودی درمورد سلیقش کمک بگیرید.

خرید انگشتر نشون

عروس خانوم چه جنسی رو برای انگشتر دوست داره؟

شما برای خرید انگشتر نشون چهار انتخاب اصلی دارید: پلاتین، طلای سفید،  رزگلد و طلای زرد. اول رنگی رو انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن استایل عروس خانوم رو تکمیل میکنه. مثلا اگر جواهرت نقره دوست داره؛ انگشتر نشون ساخته شده از طلای سفید باید انتخاب شما باشه. اگه رنگای تیره تر ترجیحشه؛ یک انگشتر طلا با رنگ رزگلد بهترین پبشنهاده. اما به‌ طور کل توصیه ما اینه که اگه قصد انتخاب انگشتری نقره‌ ای دارید؛ طلای سفید رو به جای پلاتین انتخاب کنید. 

دقت کنید که طلای سفید به شکل کاملا محسوس از پلاتین ازون تره. و اینکه طلا سفید در مقایسه با پلاتین نگهداری و تمیز کردن کمتری هم میخواد. انگشتر نقره نیز یک انتخاب عالی برای صرفه جویی هست.

خرید انگشتر نشون

این جنس سنگ شما رو از هزینه های سنگین نجات میده

نگین‌های الماس، برلیان و هرنگینی که اصل باشه قیمت و هزینه ای بالا دارند و این دقیقا همون محاسبه هزینه ای هستش که بهش اشاره داشتیم. البته که ما یک پیشنهاد و راه خوب برای کم شدن این هزینه ها داریم و اون اینه که انگشتر نشون با سنگ اتم بخرید. این سبک سنگ ها در ظاهر شکیل و زیبا هستند اما در اصل قیمت بسیار ارزان تر می باشند.

خرید انگشتر نشون

نکته: در آخر اینکه حتما به فرم انگشتان دقت داشته باشید چرا که هم رنگ پوست و هم فرم دست ها به شدت در زیبایی و انتخاب تاثیر گذار هستند و افراد با انگشتان مختلف، فرم انگشتر های متفاوتی بهشون میاد.

خرید انگشتر نشون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی