|

خونه رو با چهرنگی دکور کنم؟

بیخیال کرم قهوه ای شو و خونَت رو با رنگ های جذاب دکور کن؛ اینجوری حالت خیلی خوووبه

بسیاری از افراد هستند که از رنگ های جذاب و مورد علاقشون در خونه استفاده نمی کنند بیا تا بگم چرا این کار اشتباهه و چرا باید بری سراغ رنگ ها.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه برای همه ما محل آرامش و آسایش است جایی که بعد از یک روز کاری شلوغ و پر اتفاق بهش پناه میبریم تا کمی تسکین پیدا کنیم و در کنار خانوادمون به آرامش برسیم، به همین خاطر هم تمام تلاشمون رو می کنیم تا خونه خودمون رو به چنین فضایی تبدیل کنیم که مسلما یک بخش مهم و بزرگش به چیدمان و دکوراسیون خونه بر میگرده. این که شما در محیطی باشید که از نحوه چیدمان وسایل احساس خوبی بهتون دست نمیده یا رنگ دیوار ها روحیتون رو بهم میریزند قطعا حس آرامش بخش خونه رو از شما دریغ میکنه حتا اگر در کنار عزیز ترین افراد زندگیتون باشید با یه لیوان چای داغ در دست اون هم در حالی که جلوی تلویزیون لم دادید و دارید برنامه مورد علاقتون رو تماشا می کنید.

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

برای داشتن یک طراحی و چیدمان درجه یک و دوست داشتنی که حسابی با روحیه شما سازگار باشه و بهتون کلی حس خوب منتقل کنه یک قدم بسیار مهم و قابل توجه اینه که رنگ های بی نظیری رو که میشه برای فضا های مختلف خونه انتخاب کرد بشناسید. به طور معمول افراد سعی می کنند تا با انتخاب رنگ های کم ریسک کار خودشون رو راحت تر کنند به علاوه این که برخی از رنگ ها قابلیت ست کردن بالایی هم دارند به معنی این که فرد خیلی راحت تر میتونه باقی اسباب و اثاثیه رو متناسب با اون ها انتخاب کنه اما واقعیت این جاست که با این انتخاب های کم ریسک راه رو برای خلاقیت و بروز شخصیت خودتون در فضای خونه از بین میبرید.

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

طراحی و دکوراسیون خانه هم دقیقا مثل استایل کردن لباس میمونه زمانی که شما چیزی رو به تن می کنید که دوستش دارید و از پوشیدنش لذت می برید باعث میشه که هم احساس راحتی داشته باشید و هم این که اعتماد به نفستون بالا تر بره؛ در چیدمان خونه هم دقیقا همین اتفاق صورت می گیره این که شما از وسایلی که دوست دارید انتخاب کنید و رنگی رو که شما رو سر ذوق میاره و بهتون حس آرامش میده رو برای طراحی خونتون انتخاب کنید قطعا باعث میشه که هم حس بهتری داشته باشید و هم این که موقع مهمون دعوت کردن و دورهمی گرفتن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

به گزارش شایانیوز، همون طور که میدونید طوسی، کرم، قهوه ای و سفید از ایده آل ترین و کم ریسک ترین گزینه های ممکن برای خونه هستند اما در ادامه ما می خوایم چند نمونه از جذاب ترین رنگ هایی رو که می تونید بسته به سلیقه شخصیتون برای خونه خودتون انتخاب کنید با شما به اشتراک بگذاریم.

نمونه های خاص و دلبریا از چیدمان رنگی خونه

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

آبی روح افزا و خنک

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

زرد شادی بخش و درخشان

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

سبز طبیعی و سرزنده

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

صورتی ملایم و شیک

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

سرمه ای با جذبه و خاص

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

بژ مینیمال و الگانت

خونه رو با چه رنگی دکور کنم؟

مشکی دراماتیک و جذاب

شما کاربران شایانیوز کدام یک از رنگ های بالا رو برای چیدمان و طراحی خونه خودتون ترجیح میدید و با کدام یک احساس راحتی بیشتری خواهید داشت؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها