|

هوش تصویری؛ اگه تَه هوش و ذکاوتی بگو ببینم کارآگاه از کجا فهمید مردِ قصد قتل زنشو داشته؟

iQ test

اگه میخوای خودت رو به چالش بکشی و ببینی مه چقدر باهوشی این معما رو حل کن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه حوصلتون سر رفته و نمیدونید چه کار کنید از طرفی حوصله فیلم دیدن و کتاب خوندن هم ندارید حل معما یکی از بهترین گزینه ها است که میتونه سرتون گرم کنه. یه تفریح جذاب و بی دردسر که هزینه ای هم براتون نداره اما حسابی ذهنتون رو به چالش میکشه.

امروز میخواهیم شما را با معمایی تصویری که ذهنتون رو به فعالیت وامی‌دارد همراه کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و چقدر به جزئیات توجه دارید؟

به نظر شما کارآگاه از کجا فهمید که این آقا میخواسته همسرش رو به قتل برساند؟

سوالات-هوش-تصویری-با-تصاویر-جالب-0

داستان از این قراره که کارآگاه در حال صحبت با پزشک در اتاق انتظار بود که این آقا وحشت زده وارد شد و فریاد زد: “یکی به همسرم شلیک کرد!” کارآگاه ازَش خواست تا همه چیز را بدون هیچ کم و کاستی به او بگوید. این مرد، گفت که سر کار بوده که همسایه اش با او تماس گرفته و گفته است که اتفاق وحشتناکی برای همسرش افتاده است و او در بخش مراقبت های ویژه است. لذا او بلافاصله تلفن را قطع کرده و به بیمارستان آمده است. وقتی مرد داستانش را تمام کرد، کارآگاه او را به اتهام اقدام به قتل دستگیر کرد. چرا این کار را کرد؟

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرد موقع ورود بلافاصله فریاد می زده که کسی به همسرش شلیک کرده است. در حالی که همسایه تنها به او گفته بوده که اتفاق وحشتناکی برای همسرش افتاده است و صحبتی از شلیک نبوده است. احتمالا مرد تصمیم داشته است همسرش را با شلیک گلوله به قتل برساند.

آیا شما کاربران شایانیوز موفق شدید تا پاسخ صحیح به این سوال بدید؟ پاسخ خودتون رو به همراه نظرات و پیشنهاداتتون با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها