|

ترفندای خونگی تمیز کردن چرم صندلی ماشین؛ تو سه سوت از شر هر لکه چِغر و بد بدنی راحت شو

اینجا قراره ترفندای خونگی تمیز کردن صندلی چرم ماشین رو یاد بگیرین تا بتونین در کمترین زمان ممکن از شر هر چی لکه است خلاص بشین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از وسایل در اطرافتون وجود دارن که ظاهر اونا نشون دهنده شخصیت شماست. از وسایل آشپزخونه گرفته تا ظاهر خونه شما که با ترفندای خونگی رفع لکه های مختلف از روی مبل و دیوار تلاش بر زیباتر شدنش کردیم. بی تردید در طول روز افراد زیادی هستن که با سوار شدن به خودروهای آلوده و کثیف اوایل روز خودرو به بدترین شکل ممکن شروع میکنن. این دسته از افراد بر این باورند که لکه گرفتن یا کثیف شدن چرم صندلی های خودرو ارزش این همه راه رفتن تا کارواش رو نداره و میذارن تا وقتی اتومبیلشون پر از کثیفی شد برای تمیز کردنش اقدام میکنن.

در این شرایط توصیه می کنیم به جای اینکه بخواین آلودگی های ماشینتون رو تحمل کنین، از ترفندای سرعتی و خیلی خفن برای تمیز کردن ماشین کمک بگیرین. برای آنکه به شخصیت بی همتای خود بیفزایید و هر جا میرین تمیزی ماشینتون همه رو به وجد بیاره، پس ادامه مطلب رو از دست ندین. در این مقاله قصد داریم به بیان روش های سریع و فوق العاده لکه بری و پاک کردن آلودگی های چرم صندلی خودرو بپردازیم.

df

1. با الکل صندلی ماشین رو بکن عین روز اولش!

یکی از مواد فوق العاده ای که در بیشتر مواقع میتونه شما رو از شر هر جور آلودگی راحت کنه و در عین حال یه ضدعفونی کننده جذاب هم باشه، الکله. اگر لکه ای روی صندلی چرم ماشین شما وجود داره برای پاک کردنش بهتره یه تیکه از پنبه رو درون الکل ببرین یا اینکه الکل رو به کمک افشانه روی لکه بپاشونین و با کشیدن آرام پنبه روی لکه سعی کنین اون رو از بین ببرین.

این کار رو تا جایی تکرار کنین تا لکه به طور کامل از بین بره. بعد از این کار پارچه ای رو آغشته به یه ترکیب ملایم که از آب گرم و مایع ظرفشویی درست میشه بکنین و با کشیدن روی همان قسمتی از صندلی که لکه دار شده، مراحل تمیزی اون رو کامل کنین. سپس با یه دستمال مرطوب و پارچه نخی تمیز چرم صندلی رو خشک کنین.

q

2. جوش شیرین و معجزه لکه بری آن!

اگه قرار باشه نام یکی از بهترین و موثرترین مواد تمیزکننده و البته لکه بر رو نام ببریم، بی تردید جوش شیرین جزو رتبه های اول در این زمینه به شمار میاد. این ماده فوق العاده قابلیت این رو داره که انواع لکه ها رو به راحتی از بین ببره و تمیزی و درخشندگی خاصی بهمبل یا صندلی شما ببخشه.

برای دیدن معجزه جوش شیرین ابتدا مقداری از اونو روی لکه ای که در قسمتی از صندلی چرم شما جا خوش کرده بریزین. سپس یه پارچه نخی رو مرطوب کنین و قسمتی که جوش شیرین ریختین رو به کمک اون بمالین. بعد از این کار اجازه بدین چند ساعت باقی بمونه و سپس با یه پارچه مرطوب دیگه جوش شیرین رو از روی لکه بردارین. جوش شیرین با خاصیت چربی زدایی فوق العاده اش هر لکه ای که روی چرم ماشین باقی مونده باشه رو از بین میبره.

d

3. از خمیردندان برای تمیز کردن لکه چرم ماشین غافل نشو!

خمیردندان یکی دیگه از مواد بسیار قدرتمند برای رفع لکه های مختلف از روی چرم ماشینه. برای اینکه قدرت خمیردندان رو در لکه بری ببینین، ابتدا خمیردندان رو به مقدار کافی روی لکه قرار بدین. دقت داشته باشین که حتما خمیردندان تمام سطح لکه رو بپوشونه.

سپس با مسواک خیلی آروم روی خمیردندان بکشین و پس از اینکه مطمئن شدین لکه به طور کامل رفع شده با یه پارچه مرطوب و تمیز خمیردندان رو پاک کنین و به معجزه این ماده جذاب ایمان بیارین.

fg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها