|

نرم کننده های خانگی مو

مو نرم و درخشان داشتن آرزوت شده؟ با این مواد خودت تو خونه یه حال اساسی به موهات بده

اگر به دنبال راهی هستی که از شر وز شدن و خشکی بی حد موهات راحت بشی به جای مواد شیمیاییِ گرون گرون خودت تو خونه این مواد رو بزن به موهات.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای خانم ها یکی از مواردی که خیلی مهمه و بهش اهمیت میدن داشتن موهایی نرم و درخشان است. نمیشه انکار کرد که موهای سالم و زیبا تاثیر شگرفی در زیبایی و جذابیت ما دارند، خانم و آقا هم ندارد همه افراد به دنبال این هستند که سلامت موهای خودشون رو تقویت کنند چراکه باعث جذاب تر شدن آن ها می شود.

از طرف دیگر اگر چه این روز ها محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی در بازار وجود دارد که هر یک به نوبه خود ادعا می کنند که می توانند حیات دوباره ای به موهای شما بدند و صد البته که بی تاثیر هم نیستند اما از اونجایی که این محصولات دارای مواد شیمیایی هستند خیلی ها تمایلی به استفاده از اون ها ندارند چون هر محصول شیمیایی ای که به موها و یا پوست شما می خورد می تونه گاها آسیب رسان هم باشه، برای همین این دسته از افراد همیشه دنبال محصولات طبیعی و راهکار های خانگی هستند که به کمک اون ها سلامت پوست و موی خودشون رو تضمین کنند.

نرم کننده های خانگی مو

اگر شما هم در دسته ی افرادی هستید که دنبال محصولات طبیعی هستید تا درخشش و نرمی رو به موهای خودتون هدیه بدید ما چند نمونه از بهترین محصولاتی رو که می تونه به سلامت موهای شما کمک کنه باهاتون به اشتراک میگذاریم که استفاده از اون ها غالبا عوارض جانبی ای هم ندارند.

1.آووکادو یکی از بهترین ها واسه نرم کردن مو

آووکادو خیلی میوه ی معمولی نیست و قیمت پایینی هم نداره بنابراین طبیعیه که تو هر خونه ای پیدا نشه، با این حال این میوه استوایی می تونه تاثیر زیادی روی نرمی موهای شما داشته باشه. برای استفاده از آووکادو کافیه نصف اون رو خوب له کنید و بعد چند قطره روغن نعناع رو بهش اضافه کنید و ترکیب حاصله رو بگذارید برای 15 دقیقه روی موهاتون بمونه و سپس هم بشویید.

2.روغن نارگیل راه رسیدن به موهای درخشان و بلند

به گزارش شایانیوز، روغن نارگیل حاوی ترکیباتی است که جذب ساقه مو میشود و از، از دست دادن پروتئین مو جلوگیری می کند به همین خاطر هم برای سلامت مو بسیار مفید می باشد فقط باید مقدار کمی روغ نارگیل رو به کف دستتون بریزید وبعد به آرومی به ساقه موهاتون بمالید.

نرم کننده های خانگی مو

3.روغن بادام شیرین بی نظیر ترین برای موهای بلند و سالم

روغن بادام شیرین مزایای بی نظیری برای موها دارد از درمان شوره سر گرفته تا رشد بهتر آن ها، و نرم کنندگی هم یکی دیگر از مزایای این روغن است. به خاطر فورمولاسیون قوی ای که این روغن دارد با تقویت فولیکول های مو باعث نرمی و لطافت موهای شما می شود.

4.روغن آرگان معجزه ای برای زیبایی

این روزها دیگه کسی نیست که از مزایای استفاده از روغن آرگان آگاه نباشه؛ این روغن سرشار از ویتامین E و ویتامین های امگا 6 و 9 است که همگی می تونند در آبرسانی، نرمی و لطافت موهای شما بسیار تاثیر گذار باشند؛ بنابراین اگر چه ممکن است این روغن کمی گران باشد اما ارزشش را دارد.

نرم کننده های خانگی مو

5.روغن زیتون و موز لطافتی باور نکردنی

روغن زیتون به خودی خود برای سلامت مو ها تاثیرات مثبتی دارد اما وقتی که این روغن با موز ترکیب می شود مزایای استفاده از آن نیز بیشتر می شوند به این ترتیب توصیه ما به شما این است که کمی موز رو پوره کرده و با روغن زیتون ترکیب کنید و و برای 30 دقیقه بگذارید روی موهاتون بمونه و بعد با آب ولرم خوب بشویید. بعد از مدتی مطمئنا شاهد تاثیر این ماسک بر روی موهای خودتون خواهید بود.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها