|

سلبریتی ها چه رژیمی میگیرند؟

رژیم غذایی سلبریتی‌ها چیست؟ ویکتوریا بکهام چطور سال‌ها در همان وزن و سایز باقی مانده؟ کیت میدلتون چطور از دوران مجردی‌اش لاغرتر است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توجه به اندام سلبریتی‌ها همیشه منجر به تعجب می‌شود. آیا از فناوری، تمرینات ورزشی جدید، مد و یا رژیم غذایی خاصی استفاده می‌کنند که در هر موقعیتی خوش اندام هستند؟ از نمونه بارز آن میتوان به کیت میدلتون عروس سلطنتی انگلستان اشاره کرد. چطور بلافاصله پس از زایمان به ایده‌آل‌ترین فرم بدن میرسند؟ یا مدل‌هایی مانند جی جی حدید و... که گویی اصلا جنینی در شکم آنها رشد نکرده است!

کمی به خودتان نگاه کنید! چندبار برای رسیدن به اندام دلخواه رژیم گرفته و توانایی ادامه دادنش را نداشته‌اید؟ بیایید با رژیم‌های غذایی عجیب سلبریتی‌ها برای رسیدن به اندامی  بی‌نقص آشنا شوید.

قبل از هر چیزی باید بدانید؛ سلبریتی‌ها برای خوش‌اندام ماندن حاضرند ناشناخته‌ترین رژیم‌های غذایی را هم امتحان کنند. پس اگر با موارد نامعقولی روبرو شدید، خیلی متعجب نشوید!

رژیم غذایی کودک

گزارشی که Shape Magazine منتشر کرده نشان می‌دهد ستاره‌هایی مانند ریس ویترسپون برای رسیدن به اندام دلخواه، از رژیم غذایی کودک استفاده کرده‌اند. درواقع او معترف شده که صبحانه و نهار را با چیزی حدود 14 شیشه غذای بچه کامل کرده است. حتی جنیفر انیستون نیز این برنامه را امتحان کرده است.

رژیم-غذایی-کلوچه

رژیم غذایی کلوچه

نیکول اسنوکی را میشناسید؟ بازیگر مشهور مجموعه «جرسی شور»، برای کاهش وزن خود به سراغ رژیم غذایی کلوچه دکتر سیگال رفته است. درواقع در این رژیم او باید 6 عدد کلوچه میخورد، و سپس برای وعده شام از یک غذای سالم مانند ماهی و مرغ مصرف میکرد.

کلوچه‌های این رژیم طعم‌های مختلفی دارند تا مصرف‌کننده را خیلی دچار دردسر نکند. از جمله این طعم‌ها باید به نارگیل، تکه‌های شکلات، جو، موز و... اشاره کرد. این رژیم اولین بار در سال 1970 مطرح شد.

رژیم غذایی میوه

میوه خواری یکی از رایج ترین و عجیب ترین نوع رژیم است که نه تنها توسط سلبریتی‌ها بلکه بسیاری از مردم عادی برای رسیدن به وزن ایده‌آل خود به سراغ آن میروند. در این رژیم شما باید در تمامی وعده‌هایتان از میوه و آجیل استفاده کنید. این رژیم یکی از رژیم‌های مورد علاقه استیو جابز بود. حتی اشتون کوچر برای آمادگی جهت بازی در فیلم جابز به سراغ این رژیم رفت!

رژیم-میوه

رژیم غذایی 5 کف دست

ویکتوریا بکهام دقیقا پس از تولد دخترش برای رسیدن به وزن قبل از بارداری از این رژیم استفاده کرد. این رژیم همانطور که از اسمش پیداست تنها 5 کف دست از غذاهای مفید مانند تخم مرغ، گوجی بری، ماهی ازاد دودی، آجیل به همراه آب فراوان و میان وعده سبزیجات سبز را در اختیار دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرانظرهادیده نمی شه تاببنیم نظرمردم درباره هنرمنداچیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی