|

آیا متاهلین از زندگی خود راضی‌اند؟ توصیه های طلایی به مجردها

آیا متاهلین از زندگی خود راضی‌اند؟ چه توصیه‌هایی برای افراد مجرد دارند که اگر خود نسبت به آنها آگاه بودند، زندگی بهتری را تجربه میکردند!

لینک کوتاه کپی شد

اجازه دهید سوالی را از متاهیل بپرسیم؛ «آیا از زندگی مشترک خود رضایت دارید؟ آیا مسئله‌ای وجود دارد که یک فرد مجرد یا در نزدیکی ازدواج باید از آن مطلع شود؟» پاسخ به این پرسش میتواند بسیاری از مشکلات آینده را بدون هیچگونه نزاع و درگیری و بحثی حل کند!

بیایید این مسائل را و توصیه‌ها را بشناسید:

*صداقت داشته باشید

همیشه و در هر حالتی با یکدیگر صادق باشید. به خاطر بسپارید؛ به محض اینکه دروغی بگویید حتی اگر آن دروغ کوچک باشد؛ اعتماد طرف مقابل خدشه‌دار خواهد بود. هرگز همه چیز مثل قبل نخواهد شد. در طول زندگی مشترک گاهی صداقت داشتن بحث‌هایی را با خود به همراه می‌آورد اما مطمئنا در طولانی مدت چیز جز اعتماد بین شما و همسرتان وجود نخواهد داشت.

با-همسرتان-هماهنگ-باشید

*با همسرتان هماهنگ باشید

باید با همسر خود قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی هماهنگ باشید. شاید در این مرحله متلک‌هایی را از دوستان و آشنایان بشنوید اما آن چیزی که بیش از همه اهمیت دارد؛ احترامی‌ست که شما برای همسرتان قائل هستید و بالطبع چنین رفتاری از جانب شما، احترام متقابلی را به همراه خواهد آورد.

*قبل از ازدواج درخصوص فرزندآوری صحبت کنید

حتما قبل از ازدواج و در دوران آشنایی درخصوص مسائلی مهم نظیر داشتن فرزند با یکدیگر صحبت کنید. هیچ اهمیتی ندارد تا چه میزان به همسرتان علاقمند هستید اما اگر پس از ازدواج، شما علاقمند به داشتن چند فرزند و او هیچ علاقه‌ای به فرزند نداشته باشد، مطمئنا مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

*مسائل اقتصادی را مطرح کنید

قبل از ازدواج باید درخصوص مسائل اقتصادی با همسر خود صحبت کنید. مدیریت مالی یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی‌ست. هیچگاه فکر نکنید که مدیریت مسائل مالی تنها وظیفه یکی از دو طرف است. به عنوان مثال؛ پدر من در سن 80 سالگی، درست پس از مرگ مادرم به سراغ کار کردن با اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین شد چون تمامی این کارها در گذشته وظیفه مادرم بود.!

پس این مسائل را بین خودتان تقسیم کنید.

تاریک‌ترین-روزهایتان-را-به-یاد-آورید

*تاریک‌ترین روزهایتان را به یاد آورید

حتما روزهای سخت و تاریکی را در برهه‌ای از زمان سپری کرده‌اید. مطمئنا در دوران تاهل هم چنین روزهایی را تجربه خواهید کرد. پس فردی را انتخاب کنید که حتی در طوفان‌ها نیز کنار شما بماند و به حمایت شما بپردازد. هیچگاه زندگی همانند دوران شیرین نامزدی و ماه عسل باقی نمی ماند. پس حتما رفتارهای فرد مورد نظر خود را در چنین شرایطی در نظر بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها