|

بایدها و نبایدهای پانجو پوشی

پانچو رو با چی سِت کنیم؟

اگر تو کمد لباساتون جای یک پانچو جذاب و شیک خالیه توصیه ما اینه که همین الان برای خرید پانچو اقدام کنید. اما چطور ستش کنیم؟ بهتون میگم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر تو کمد لباساتون جای یک بافت و پانچو جذاب و شیک خالیه توصیه ما اینه که همین الان برای خرید پانچو اقدام کنید. پانچو خصوصا تو این فصل بی تکلیف هوای پاییزی یکی از بهترین انتخاب‌های برای پوشش به حساب میاد. اما اون چیزی که اغلب خانومارو از خرید پانچو منصرف میکنه؛ سخت بودن ست کردن اونا با لباس های دیگست. خب پانچو و شنل جزء لباس هایی با پارچه های ضخیم هستن و بالا تنه رو چاق تر از حد معمول نشون میشه.

اما اگه میخوای پانچو بپوشی و به بقیه با سلیقه معرفی بشی، تو این مقاله بهت میگم چیکار کنی.

پانچو رو بشناسید

پانچو به لباسی میگن که از پارچه های ضخیم پاییزی و زمستونی تهیه شده و معمولا اونو روی لباس های دیگه میپوشن. با این حال خاطرتون باشه؛ پانچوها به هیچ عنوان در دسته ژالکت ها و حتی کاپشن ها قرار نمیگیرن. یعنی نمیتونن به تنهایی شما رو گرم نگه دارن. اگر میخواین یک لباس آزاد و گشاد بپوشید و اصلا هوا طوری نیست که به سراغ پالتو و کاپشن و ژاکت برید؛ پانچو یک گزینه مناسب برای این هواست.

چه-کارهایی-رو-باید-و-نباید-انجام-بدی؟

چه کارهایی رو باید و نباید انجام بدی؟

میتونید خیلی راحت پانچو رو با شلوار جین ست کنید. یک بلوز یقه اسکی و چکمه هم باهاش همراه کنید تا یک پوشش متفاوت داشته باشید. اگر قد شلوار جین انتخابی شما بلنده؛ میتونید از کفش های آکسفورد یا چکمه های بلند کمک بگیرید. مطمئنا استایلتون متفاوت میشه.

شما همچنین میتونین پانچو رو با شنل یا جین دم پا گشاد هم ست کنید. این ترکیب بهتون یادآوری میکنه که استایل های دهه هفتاد میلادی به نوعی انتخاب مناسبی برای کسایی هست که تیپ رترو رو دوست دارن.

پانچو و کمربند

مدل هایی از پانچو که بافت بسیار باکلاسی دارند رو میتونید با کمربندها زنانه ترکیب کنید تا کمرتون رو باریک تر نشون بده.

پانچوهای-پیچیدنی

پانچو مشکی

خب تو چشمگیر بودن پانچو مشکی هیچ شکی نیست. شما میتونید پانچو و یا بافتتون رو با هر لباسی که دوست دارید ترکیب کنید و یک استایل راحت داشته باشید.

پانچوهای پیچیدنی

این مدل پانچو ها خیلی جذابن، درواقع این پانچو ها یک نوع روسری اورسایز بافتنی به حساب میان که میتونید اونارو دور خودتون بپیچید. میتونید هم اونارو تنها استفاده کنید و یا اینکه با یک مانتو بافت همراه کنید. در هر دو صورت شما یک استایل متفاوت خواهید داشت.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها