|

شیر نارگیل چه فوایدی برای مو داره؟

صافی مو با معجزه شیر نارگیل؛ باور ندارید امتحان کنید!

میخواین موهاتون صاف بشه؟ از شیرنارگیل استفاده کنید! اما شیرنارگیل به تنهایی کافیه؟ ماسک موهای مختلفی با شیرنارگیل درست کنین. بیاین بهتون بگم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از اینکه موهای به هم ریخته ای داشته باشید خسته شدید؛ میخواین موهاتون برای همیشه صاف بشه؟ یا کلا میخواین تغییر کنید اما به دنبال هزینه بالا نیستید؟ خب نیازی نیست به سالن‌های آرایشگاه برید؛ خیلی راه میتونید این خواستتون رو با مقداری شیر انجام بدید و موهای ابریشمی داشته باشید. شیر نارگیل خواص خیلی شگفت انگیزی داره و میتونه تغییرات فوق العاده ای رو برای پوست و مو ایجاد کنه. اما چطور؟

بیایین بهتون بگم!

شیر نارگیل چه فوایدی برای مو داره؟

  • دو نوع پروتئین به نام های وی و کازئین رو تو خودش جای داده.
  • حفظ سلامتی تو
  • ساقه موها را ضخیم کرده و درخشندگی طبیعی به اون میبخشه.
  • پروتئین وی موجود در شیر نارگیل از ریزش موها جلوگیری میکنه.
  • شیر نارگیل فولیکول موهارو تحریک میکنه و به رشد اونا کمک میکنه.

انواع ماسک مو با شیر نارگیل

خب شیر نارگیل یکی از محصولاتی‌ست که به راحتی میتوان آن را ترکیب کرده و یک ماسک موی فوق العاده برای بهبودی سریع مو ساخت. پس بیاید برخی از انواع ماسک مو شیر نارگیل را بشناسید.

شیر-نارگیل-با-عسل

*شیر نارگیل و عسل

کافیست مقداری شیر نارگیل، عسل، زرده تخم مرغ و آب را در یک ظرف با یکدیگر ترکیب کنید.

آن را بر روی موهایتان قرار دهید و بگذارید به مدت نیم ساعت به حال خود بماند. پس از آن از یک شامپوی فاقد سولفات استفاده کرده و موهایتان را بشویید. بعد از شستشو، با کمک یک حوله، آب اضافی موها را بگیرید و اجازه دهید با جریان هوا خشک شود. انجام این کار به مدت 1 الی 2 بار در هفته میتواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

این ماسک مو به دلیل وجود عسل؛ از خارش و شوره سر جلوگیری میکند و از طرفی در نرم و براق کردن موها بسیار تاثیرگذار است. زرده تخم مرغ را باید یکی از بهترین روش های خانگی برای رشد و تقویت مو بدانید.

*ماسک موی شیر نارگیل و آب لیمو

خب برای تهیه این ماسک مو کافیست یک لیوان شیر نارگیل را با 1 قاشق غذاخوری آب لیمو در یک ظرف با هم مخلوط کنید. بعد آن را برای مدتی در یخچال بگذارید تا یک لایه کرم مانند بر روی آن ایجاد شود. ماسک مو را مستقیم بر روی پوست قرار دهید. سپس با یک حوله گرم همه مو را بپوشانید و پس از 1 ساعت؛ موهایتان را با شامپو فاقد سولفات بشویید. این کار را به مدت 15 الی 20 روز مداوم تکرار کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها