|

رنگ موهای ترند پاییز ۱۴۰۰

7 تناژ رنگی مخصوص پاییز؛ برای شمایی که "رنگ موهات" دلتو زده

رنگ موهای ترند پاییز 1400

آرایشگران حرفه‌ای میگن؛ 7 تناژ رنگی پاییز 1400 ترند شده که برای ایجاد تحول باید به سراغشون برید. اما اول باید این 7 تناژ رنگی رو بشناسین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- واقعا فکر می‌کنید آخرین پاییز قرن بدون تغییر در رنگ مو امکانپذیره؟ با توجه به نظر متخصصان رنگ و مو و آرایشگران حرفه‌ای و باتجربه، 7 تناژ رنگی در پاییز 1400 ترند شده و میتونید برای تغییر ظاهرتون به سراغش برید. اگر فکر میکنین، الان وقت تغییره و رنگ موهاتون دلتونو زده، حال و انرژیتون‌رو با یک رنگ‌آمیزی زیبا، متحول کنین. بیاین تا درباره این 7 تناژ رنگی بیشتر بدونین.

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی اول: بالیاژ پاستیلی

 این رنگ برای خانم‌هایی مناسبه که میخوان یک تفاوت محسوس و جذابی‌رو تو چهرشون به وجود بیارن. این رنگ‌ مو حتی بین سلبریتی‌ها و بازیگرها هم بسیار طرفدار داره. کافیه نگاهی به استایل بیلی آیلش بندازین تا متوجه عمق مسئله بشید.

رنگ بالیاژ پاستیلی تنوع طیف رنگی بالایی داره. نه تنها تو پاییز بلکه تو همه فصول میتونین ازش استفاده کنین.

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی دوم: خاکستری دودی

یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال 2021، رنگ خاکستری دودی هستش. از این رنگ معولا برای پنهان کردن موهای سفید استفاده میشه. اما با توجه به اینکه جزء رنگ‌های خاص و متفاوته یک تغییر بسیار محسوس تو چهره به وجود میاره.

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی سوم: کاراملی

کاراملی‌رو باید از جمله رنگ‌ها با تنوع بسیار بالا بدونین که جزء رنگ‌های پاییزی به حساب میاد. یک رنگ گرم و شیرین که میشه ازش در تکنیک‌های مختلف مثل آمبره، هایلایت، بالیاژ و سامبره هم استفاده کرد. کاراملی طیف قهوه‌ای روشن تا تیره‌رو شامل میشه و استفاده از آن برای ایجاد تنوع در رنگ موها بسیار مناسبه.

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی چهارم: بلوند طلایی

بلوند طلایی‌رو باید راز جوانی بدونید. این رنگ درخشندگی خاصی به چهره شما میبخشه و جوانتر از اون چیزی که هستید نشون میده. رنگ بلوند طلایی برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسبه اما برای پوست‌های تیره و متوسط یک انتخاب فوق‌العاده در فصل پاییزه!

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی پنجم: شکلاتی تلخ

رنگ شکلاتی تلخ‌رو باید یک انتخاب ایده‌آل در پاییز 1400 بدونید. این رنگ تیره همیشه طرفدارای پروپاقرص خودشو داره و هم میشه تو طیف گرم و هم تو طیف سرد ازش استفاده کرد. این مسئله کاملا به رنگ پوست خانم‌ها برمیگرده. رنگ شکلاتی تلخ هیچوقت از مد نمیوفته!

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی ششم: رنگ مسی

رنگ مسی‌رو باید از جمله رنگ‌های خاص و استثنایی فصل پاییز بدونید. ارتباط این رنگ با طبیعت پاییز باعث میشه تا یک انتخاب بسیار مناسب به حساب بیاد. استفاده از این رنگ؛ شمارو جوونتر میکنه و نقاط قوت چهره و رنگ پوست‌رو بهتر از قبل نشون میده.

رنگ موهای ترند پاییز 1400

تناژ رنگی هفتم: رنگ دارچینی

درباره رنگ دارچینی شنیدید؟ رنگی که تو فصل پاییز چهرتون‌رو شاداب‌تر و جوونتر نشون میده. رنگی که جزء رنگ‌های گرم هستش و طیف رنگی بسیار وسیعی‌رو پوشش میده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها