|

خودروهای لوکس بابک زنجانی به مزایده گذاشته شد

اموال بابک زنجانی که در دادگاه به نفع شرکت نفت مصادره شده بود، برای پرداخت بدهی شرکت نفت به مزایده گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

 بابک زنجانی متهم محکوم به فساد مالی است. مردم تا چند سال پیش بابک زنجانی را به‌خاطر مال و اموال چشمگیرش به‌عنوان یکی از غول‌های ثروت در بخش خصوصی می‌شناختند؛ اما چیزی نگذشت که اخبارِ دستگیری بابک زنجانی به اتهام فساد مالی دوباره بابک زنجانی را به سر خط خبرها برد و از آن به بعد اسم بابک زنجانی را در رسانه های مختلف به آقای «ب. ز» تبدیل کرد.

اکنون با پایان دادگاه رسیدگی به جرایم این مجرم اقتصادی و در اجرای تبصره ماده ۵۳۷ قانون آیین کیفری، کارشناسان رسمی دادگستری بخشی از اموال بابک زنجانی را ارزیابی کردند و به فروش گذاشته‌اند.

باتوجه‌به اطلاعیه منتشرشده، در این مزایده بخشی از اموال منقول و غیرمنقول بابک زنجانی به فروش می‌رسد. در میان ردیف اموال اعلام‌شده، نام ۴ خودرو و ۲ موتورسیکلت گران‌قیمت و لوکس به چشم می‌خورد.

بابک+زنجانی

خودروهای لوکس بابک زنجانی به مزایده گذاشته شدب‌ام‌و ۷۵۰Li مدل ۲۰۱۱، پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲، ب‌ام‌و X6 مدل ۲۰۱۱ و مرسدس بنز SL500 مدل ۲۰۱۴ ازجمله خودروهای حاضر در این مزایده است. در این اطلاعیه، تیپ فنی پانامرا و ب‌ام‌و X6 زنجانی اعلام نشده و بدیهی است که پس از مشاهده میدانی این خودروها می‌توان به جزئیات نسخه خریداری‌شده توسط این فرد پی برد.

همچنین در مزایده اموال بابک زنجانی ۲ موتور سیکلت هوندا و سوزوکی با شرایط بدون پلاک به فروش می‌رسد. نوع موتورسیکلت هوندا بابک زنجانی از نسخه گلدوینگ با پیشرانه ۱٫۸ لیتری ۶ سیلندر است و رنگ مشکی دارد. احتمالاً این موتورسیکلت جزء نسخه‌های سفارشی و تغییریافته این سری از محصولات کروزر هوندا است. همچنین موتورسیکلت سوزوکی که در این مزایده نام آن عنوان نشده، از نوع هایابوسا است و به پیشرانه ۱٫۳ لیتری ۶ سیلندر مجهز است.

متقاضیان این مزایده می‌توانند در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۵ نسبت به بازدید از خودروها و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی اقدام کنند و اعداد پیشنهادی خود را اعلام نمایند. بر اساس این اطلاعیه، نتیجه مزایده ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مشخص می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها