|

بیوگرافی شهرام کاشانی خواننده دائم الخمر لس آنجلسی

شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی به علت ابتلا به کرونا درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

بنا به گفته آقای مرتضی برجسته، ساعتی پیش آقای شهرام کاشانی بر اثر مشکلات کبدی و همچنین بیماری کرونا در کشور ترکیه چشم از جهان فرو بست.

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی متولد 1353/04/16 در شهر رُم ایتالیا می باشد. شهرام کاشانی زمانی که نوجوانی بیش نبود ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده و با تسلط بر زبان ترکی چند سالی را به اقامت در این کشور گذراند. سپس در سن 18 سالگی شروع به کار خوانندگی کرده و سه سالی را در شهر دبی به کار خوانندگی پرداخت و سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد و تا به اکنون در آنجا زندگی می کند.

کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد. کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به “اهل حال و پارتی بودن” معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می کرده است.

ماجرای تنفر شهرام کاشانی از گوگوش

شهرام کاشانی فرزند خوانده محمد قربانی همسر اول گوگوش بود و مادرش بعد از تولد او با قربانی ازدواج کرده بود. او در یک گفتگو گفته بود چون شوهر گوگوش با مامانش ازدواج کرده بود از گوگوش متنفر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اراک ارسالی در

    خداوند رحمتش کند

  • ناشناس ارسالی در

    روحش شاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها