|

قرار عاشقانه «ادل» در ورزشگاه

shayanews

ادل خواننده معرفو بریتانیایی که مدتی قبل از همسرش جدا شده اکنون در کنار لبرن جیمز بسکتبالیست معرفو در ورزشگاه دیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه بین الملل- «ادل»، خواننده  و ترانه سرای اهل بریتانیا در سال 2013 موفق به کسب جایزه ی گلدن گلوب و جایزه اسکار برای ترانه ی اسکای فال در فیلم جیمز باند شد.

به گزارش «شایانیوز»، فعالیت این خواننده افسانه ای بعد از به دنیا آمدن فرزندش تا حدی کم شده است اما این تاثیر در درآمد اینخواننده نداشته است. دروقاع با توجه به اینکه ادل 4 سال پیاپی آلبومی منتشر نکرده است اما روزانه 80 هزار پوند درآمد دارد.

 ادل 33 ساله ،در سال 2019 از همسر خود سایمون  جدا شد. او چندی پیش با انتشار عکس هایی ازخود همه را شگفت زده کرد، چرا که توانسته بود ظاهر جدیدی را که سال ها طرفدارانش از او انتظار داشتند را به نمایش بگذارد.

247394622-parsnaz-com

 

ادل بعد از جدایی از همسرش اعلام کرد که به تنهاست اما مدتی قبل وی در کنار جیمز بسکتبالیست معروف در یک بازی بسکتبال دیده شد. دوربین خبرنگاران ادل و جیمز را که به صورت صمیمی کنار هم نشسته بودند شکار کرد. به نظر می رسد ادل دیگر تنها نیست و جیزم را به عنوان دوست پسر خود انتخاب کرده است.

adele-rich-paul-nba-finals-courtside-001

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها