|

افشاگری درباره روابط غیراخلاقی بیل گیتس

یکی از کارکنان زن شرکت مایکروسافت با ارسال نامه ای برای هیات مدیره اعلام کرده است که سالهاست با بیل گیتس روابط پنهانی دارد .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی گزارش های رسانه ای نشان می دهد هیات مدیره شرکت مایکروسافت در سال 2020 به علت روابط غیراخلاقی بیل گیتس تصمیم به برکناری وی از این شرکت گرفته است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرده است که در سال 2020 میلادی هیات مدیره شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا بیل گیتس را به علت روابط جنسی غیراخلاقی اش با یکی از کارمندان زن این شرکت برکنار کند.

بر اساس این گزارش در آن زمان علت اصلی برکناری بیل گیتس از هیات مدیره شرکت مایکروسافت اعلام نشد ولی اکنون وال استریت ژورنال علت اصلی برکناری بیل گیتس را فاش کرده است.

منابع آگاه گفته اند که اواخر سال 2019 یکی از کارکنان زن شرکت مایکروسافت با ارسال نامه ای برای هیات مدیره اعلام کرده است که سالهاست با بیل گیتس روابط پنهانی دارد و این مساله موجب شد تا یک شرکت حقوقی تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کند.

2021.05.05-10.23-waynedupree-60931ad9380ed

سخنگوی شرکت مایکروسافت در این زمینه گفته است: اواخر سال 2019 هیات مدیره با دریافت نامه‌ای متوجه شد که بیل گیتس از دهه 2000 میلادی با یکی از کارمندان زن روابط پنهانی دارد. سپس یک کمیته از هیات مدیره مأمور به رسیدگی به این مسئله با کمک یک شرکت حقوقی شد.

گزارشات حاکی از آن است که پیش از آنکه تحقیقات به اتمام برسد، خودِ بیل گیتس از سمت‌اش استعفا کرد.

البته یک سخنگوی مرتبط با بیل گیتس که نامش فاش نشده، گفته که این رابطه مربوط به 20 سال پیش بوده و هیچ ربطی به استعفای گیتس ندارد. گیتس هم اکنون و علی رغم اینکه چند هفته پیش از همسرش جدا شده و بخش قابل توجهی از دارایی‌اش را از دست داده، با 100 میلیارد دلار دارایی چهارمین فرد ثروتمند جهان است.

وی برای مدت‌ها عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی