|

دنیای سلبریتی ها

عمارت 10میلیون دلاری ریحانا در بورلی هیلز

ریحانا پس از خرید عمارت مجلل خود در بورلی هیلز، تصمیم گرفت تا عمارت دیگری را نیز در نزدیکی آن خریدارای کند.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانا که اکنون به عنوان ثروتمند ترین موزیسین جهان زندگی خود را سپری می کند، چه به لحاظ رفاه مالی و چه به لحاظ شهرت و معروفیت از خواننده های مطرح و سلبریتیهاییهمانند جنیفر لوپز، بیانسه، مدونا و فوربس نیز پیشی گرفته است و در یکی از مصاحبه های خود نیز بیان کرد که دیگر از ولخرجی و خرید هایی که ممکن است بیهوده به نظر برسد، هراسی ندارد. 

این زن مرفه، سه ماه پیش عمارتی را به قیمت 13.8 میلیون دلار در بورلی هیلز خریداری کرد و در ماه جاری نیز عمارت دیگری را در نزدیکی آن به ارزش 10 میلیون دلار مجددا خریداری نمود و همین موضوع نیز جنجال بسیاری را در صفحات اجتماعی به پا کرد. 

در واقع او شهرت خود را با خواندن ترانه هایی همانند "ما عشق را پیدا کردیم"و "چتر" "پسر بی ادب" به دست آورد. 

عمارت شیک و مجلل او در بورلی هیلز نیز در سال 1930 برای نخستین بار ساخته شد و اکنون نیز دارای شش حمام با متراژ 1066 متر مربع و چندین اتاق خواب مجلل و بزرگ است. همچنین این ملک پیش از آن در سال 2015 به قیمت 5.1 میلیون دلار فروخته شد و این موضوع به این معنا است که فروشندگان این عمارت تقریبا دو برابر این رقم را منهای هزینه مالیات،صرف بازسازی این عمارتی کردند که ریحانا سه ماه پیش به سادگی و بدون معطلی آنرا خریداری کرد. 

مساحت زمین این عمارت نیز، بیش از 11هزار هکتار است و دو استخر شیک وبزرگ آن در محوطه باغ نیز زیبایی آنرا چند صد برابر کرده و همچنین دارای پارکینگ بزرگی است که بیش از 10 وسیله نقلیه در آن جای می گیرد.همچنین این عمارت دارای یک مهمانسرای جدا گانه و یک سوئیت کامل برای خواب است که ریحانا آنرا تنها به میهمانان ویژه و خاص خود اختصاص می دهد.

Rihanna_BH8

اما نکته جالب این است که ریحان به غیر از این دو عمارت مجلل 23.8 میلیون دلاری در بورلی هیلز، صاحب چندین ملک لوکس دیگر در هالیوود است و اقامتگاه اصلی او نیز در منطقه ای در زادگاهش باربادوس به ارزش 6.8 میلیون دلار است و نکته جالب دیگر نیز این است که بسیاری ازسلبریتی ها هرگز پای خود را در عمارت های مجللشان نمی گذارند اما به نظر می رسد که ریحانا چند باری از این عمارت دیدن کرده باشد!

home-21

rihanna-buys-138m-seven-bedroom-beverly-hills-05-1618260332704

image-38

Rihanna_BH2

Rihanna_BH4

image-36

C.BarracksFI

rihanna-new-mansion-backgrid-post-4

Rihanna-Buys-13-8-Million-Dollar-Beverly-Hills-Mansion-0012

منبع: TheRealDeal

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی