|

غواصی خواننده مشهور و همسرش در خلیج فارس در دوران کرونا

بابک جهانبخش و همسرش در دریای خلیج فارس غواصی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بابک جهانبخش خواننده محبوب کشورمان در صفحه اینستاگرام خود از غواصی اش در کنار  همسرش در سفر به خلیج فارس فیلمی را منتشر کرد و در کپشن آن نوشت:

دنیایی متفاوت، آرام و بی کرونا البته ایشالله که اینجازیر آب از covid-19 یگه خبری نباشه 

خدا به همه هموطنانم آرامش بده به همراه سلامتی و دعا می کنم از ته قلبم برکت به زندگی و سفره مردم برگرده به جان بابک از ته قلبم آرزو می کنم حال خوب همه مردم ایران رو 

#خدایا_پناهمون_باش_که_جز_تو_پناهی نیست

خوشگذرونی های بابک جهانبخش در جزیره کیش

بابک جهانبخش خواننده مطرح کشورمان است. بابک جهانبخش در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود و همسرش منتشر کرد و این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه شما می توانید عکس بابک جهانبخش را در زیر متن مشاهده نمایید.

بابک جهانبخش خواننده پاپ کشورمان اخیرا به جزیره کیش سفر کرده است. بابک جهانبخش عکسی از خود در کنار کشتی یونانی در آب های کیش منتشر کرده است. در ادامه می توانید پست جدید بابک جهانبخش در جزیره کیش را مشاهده کنید. خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ ، در جدیدترین فعالیت مجازی ‌اش تصویری از خود را منتشر کرده و نوشته است:

"سرزمین حقیقی ما

قلب کسانی که دوستشان داریم"

babakjahanbakhshoriginal_1611388412

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها