|

علی دایی: سارقی که گردنبند مرا دزدید معتاد سابقه دار بود؛ رضایت نمی دهم

علی دایی می گوید سارقی که گردنبند مرا دزدید تحت تاثیر شدید مواد مخدر بود این یک آسیب اجتماعی است، از حق مردم نمی گذرم و رضایت نمی دهم.

لینک کوتاه کپی شد

عصر پنجشنبه ۸ آبان، علی دایی از دفتر شرکتش واقع در خیابان آصف خارج شد تا همراه دخترش به‌سمت خودرواش برود، اما ناگهان مرد جوانی به او نزدیک شد و در یک درگیری با تهدید گردنبند او را سرقت کرد و بلافاصله سوار بر موتورسیکلت همدستش از محل متواری شد.

گزارش این سرقت بلافاصله به پلیس و بازپرس دادسرای ویژه سرقت اعلام شد و با صدور دستورات قضایی تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان اداره آگاهی موفق شدند هویت متهمان را به‌دست آورند. سرانجام دو روز بعد از این سرقت یعنی روز شنبه مأموران اداره آگاهی راکب موتورسیکلتی که اقدام به سرقت کرده بود را در اطراف تهران بازداشت کردند.

متهم جوان در بازجویی‌ها به سرقت گردنبند اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه دارد و متهم ۲۷ ساله به دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد. علی دایی گفته که سارقی که گردنبند مرا دزدید تحت تاثیر شدید مواد مخدر بود این یک آسیب اجتماعی است، از حق مردم نمی گذرم و رضایت نمی دهم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها