|

مراسم گرمی سال ۲۰۲۱

حواشی مراسم Grammy Award سال 2021 چه بود؟

مراسم با شکوه گرمی سال 2021 در شب گذشته برگزار شد و طبق معمول از یک سری حواشی، برخوردار بود.

لینک کوتاه کپی شد

شصت و سومین دوره جوایز سالیانه گرمی سال 2021 در روز یکشنبه، قدرت ستارگان شرکت کننده در آن را در پی اعتراضات گسترده به بی عدالتی های موجود درمورد سیاه پوستان، بیش از پیش به عرصه نمایش گذاشت.

بزرگترین تفاوت بارز برگزاری این مراسم نیز، رعایت فاصله های اجتماعی در میان مجریان بود که همین موضوع در میان برندگان که با فاصله ایستاده و به ترتیب در جایگاه اعلام اسامی حضور می یافتند نیز دیده می شد.

در واقع از نظر تمامی آنها دنیای موسیقی با شروع دوران پندمیک در ماه مارس سال 2020 رو به خاموشی رفت اما همه آنان در تلاش بودند تا با وجود تمام محدودیت ها بار دیگر شور و هیجان برگزاری این مراسم بزرگ را به کشورشان برگرداند.

اما این مراسم از حواشی مربوط به خود نیز در امان نبود و بیانسه که یکی از شرکت کنندگان این مراسم بود نیز، پس از دریافت جایزه R&B برای ترانه 'Black Parade" که در زمان افزایش این اعتراضات جمعی در دوران پندمیک منتشره شده بود، در این باره گفت: " من به عنوان یک هنرمند فکر می کنم که وظیفه ما هنرمندان بازتاب شرایطی که در زمان های مختلف آنها را تجربه می کنیم و در این زمان سخت و چالش برانگیز هم تک تک ما سعی کردیم به انجام این وظیفه پایبند باشیم". 

این جایزه در حقیقت دختر سیاه پوست بیانسه، بلو آیوی کارتر 9 ساله را بسیار به وجد آورده بود و باعث شده بود تا بیش از پیش به مادرش افتخار کند. 

در حقیقت این بیست و هشتمین باری بود که این زن موفق سیاه پوست موفق به دریافت جایزه گرمی می شد و می توان گفت که او حتی بیشتر از زنان دیگر در این عرصه به موفقیت دست یافته است.

 بیانسه همچنین در این باره گفت: " لیل عزیز آهنگ دراماتیک "The BiggerPicture" را در اشاره به رفتار پلیس های ضد شورش به سیاه پوستان اجرا کرد و در سخنرانی با شکوه خود، خطاب به رئیس جمهور کنونی ایالت متحده گفت که ما تنها به دنبا عدالت هستیم و من نیز می توانم با اطمینان بگویم که همه ما تلاش کردیم تا به بهترین شکل رسالت خود را در این عرصه انجام دهیم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب به تلاش هایمان ادامه می دهیم".

  برندگان این مراسم چه کسانی بودند؟  

از جمله ستاره های پاپ که در مراسم گرمی سال 2021 حضور داشتند و اسامی آنها در لیست برندگان این مراسم خوانده شد نیز، می توان جاستین بیبر، لیدی گاگا، هری استایل،  تیلور سوئیفت بود، بیانسه و بیلی آیلیش اشاره کرد.

1

2

3

4

5

6

7

9

10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی