|

دنیای حیوانات

داستان زشت ترین گربه تاریخ؛ این گربه عجیب سحر شده؟

گربه ای که به عنوان وحشتناک ترین موجود نام گرفته، با وجود ظاهر ترسناکش دنبال کنندگان زیادی را در صفحات مجازی به خود جذب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ظاهر ترسناک و عجیب این گربه باعث شده که بعضی افراد او را به عنوان جن خطاب کنند و حتی به صاحب او، آلیسون کالهلگن نیز گفته بودند که این حیوان توسط یک دیو به تصرف درآمده و باید او را تنها در یک قفس حبس و برایش دعا کنی تا جسم واقعیش از این ظاهر تصرف شده بیرون بیاید!

اما آلیسون 37 ساله به هیچ عنوان نگران حرف دیگران نیست و در عوض وقت زیادی را صرف می کند تا در صفحات اجتماعی نشان دهد که این گربه علی رغم ظاهر عجیبش،بسیار دوست داشتنی است و همچنین توانسته  12000هزارفالور که معتقدند او بسیار جذاب و دلبرا است را به خود جذب کند. 

آلیسون همچنین در یکی از تویت هتی خود نوشت: " بسیاری از مردم می گویند که این وحشتناک ترین گربه ای است که تا کنون دیده اند و اگر او را نیمه شب در خواب ببیند قطعا دچار حمله قبلی می شوند اما من این گربه را دوست دارم و هیچ یک از این حرف ها برایم مهم نیست". 

یکی از اعضای سازمان حمایت از حیوانات نیز در این باره گفت:" چشم ها، گشو ها و سر نا متناسب او باعث می شود تا مردم این گونه فکر کنند اما این ظاهر عجیب تنها مربوط به نژاد این گربه است و ارتباطی به سحر شدن او توسط یک دیو خبیث ندارد!"

در اینجا تصاویری از این گربه عجیب را به نمایش می گذاریم. 

1_PAY-Kennedy-News-and-Media

Meet-Pixel-the-Green-Bay-cat-so-creepy-that-even

NINTCHDBPICT000636961942NINTCHDBPICT000637078279-10_PAY-Kennedy-News-and-Media0_PAY-Kennedy-News-and-Media (1)demonic-cat

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها