|

ریحانه پارسا در راستای قرار ملاقاتش دو طلاقه شد!

ریحانه پارسا بازیگر ۲۵ ساله سینما و تلویزیون به ترکیه مهاجرت کرده و کار بازیگری را کنار گذاشته است، استوری درباره زندگی خصوصی خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر 25 ساله سینما و تلوزیون که به ترکیه مهاجرت کرده و بازیگری را کنار گذاشته است و مدتی است فعالیت خود را در خارج از ایران ادامه میدهد هم اکنون اجرا وتهیه کنندگی یک مسابقه-ریلیتی‌شوی اینترنتی را بر عهده گرفته است.

این برنامه با نام «راندوو» یک برنامه اجتماعی با محوریت موضوعِ روابط در اجتماع امروزی است. راندوو کلمه ای فرانسوی به معنای قرار ملاقات است. شرکت کننده های این فصل دهه شصتی هستند و با حضور در این مسابقه‌ی گفت و گو محور خود را به چالش می کشند. راندوو بهار ۱۴۰۳ در استانبول تولید شده است و در فصل های بعد قصد دارد میزبان ایرانیان سایر کشورها نیز باشد. این برنامه در شبکه MBC Parsia پخش میشود. 

jpgریحانه پارسا و تحولات زندگی خصوصی اش

راندوو تنها تغییر جدید در زندگی ریحانه پارسا نبوده او چندی پیش استوری در رابطه با زندگی خصوصی اش در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد، در استوری اش خبر جدایی از نامزد جدیدش را اعلام کرد و نوشت این جدایی به صلاح هر دویشان بوده گفته میشود نام نامزد او میلاد، اصالتا ترک و دارای 47 سال سن است . همچنین این اولین جدایی و رابطه ریحانه پارسا نبوده هنگامی که وی در ایران زندگی میکرد نیز با مهدی کوشکی وارد رابطه شد و به نوعی ازدواج سفید رقم زدند اما  این رابطه هم کمتر از یک سال منجر به جدایی شد. گفته میشود او پس از خروج از ایران و حضور در ترکیه با برخی چهره‌های جنجالی از جمله امیر تتلو و سایت‌های قمار همکاری داشت اما مدتی است که از این فضا خارج شده است.

 ریحانه+پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها