|

گوشی دزد استاد معین که با کلاه میلیونی خود بلای جان تهرانی ها شده!

گوشی قاپ نقابدار با کلاه و پیراهن مردانه در جاهای مختلف تهران گوشی مردم را سرقت میکند ترس را به جان مردم انداخته و همچنان دستگیر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها در فضای مجازی پر شده از ویدئوهای مختلف از گوشی‌قاپی که با کلاه نقابدار و پیراهن مردانه در جاهای مختلف تهران گوشی مردم را سرقت می‌کند و ترس به جان مردم انداخته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از برترین‌ها؛ این روزها در فضای مجازی پر شده از ویدئوهای مختلف از گوشی‌قاپی که با تیپ و کلاه و کفش همیشگی در جاهای مختلف تهران گوشی مردم را سرقت می‌کند و ترس به جان مردم انداخته است. اکثر مردم آرزوی دستگیر شدن این دزد گوشی‌قاپ و برخورد جدی با او را دارند.

انتشار ویدئوهای پی‌درپی از این سارق نشان می‌دهد که او جزو گوشی‌قاپ‌های پرکار پایتخت است که اگر روزی تنها یک سرقت انجام دهد درآمد او در ماه به یک میلیارد تومان هم می‌رسد!

همچنین، نکته قابل‌توجه دیگری که در این میان وجود دارد این است که این سارق محدوده جغرافیایی خاصی را به عنوان قلمروی فعالیت خود در نظر نگرفته چراکه ویدئوهای مختلفی که از او منتشر شده، هر بار او را در حال سرقت در یکی از مناطق تهران نشان می‌دهد و شاید یکی از دلایلی که او با وجود جولان دادن در خیابان‌های پایتخت هنوز در دام پلیس گرفتار نشده نیز همین "تغییر محل دادن‌های مستمر" باشد.

کلاه سارق خیابان استاد معین، کلاه بیسبالی از برند گورین هست

کاربران فضای مجازی طی جستجوهای خود بهاین پی بردند که کلاه بیسبالی  این گوشی قاپ از برند گورین و به مبلغ 4/900/000ریال است.

ککلاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها