|

الهام رحیمی‌فر خانم وکیل چادری امیر تتلو کیست؟

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و الهام رحیمی فر وکیل و خود امیر حسین مقصودلو آخرین دفاعیات شان را کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» صبح سه شنبه 18 اردیبهشت به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. نکته جالب این جلسه رسیدگی خانمی بود که در این پرونده وکالت امیر تتلو را برعهده دارد و البته عکس های که از این جلسه دادگاه منتشر شد.

381295_814

381305_376

381294_428

اما در خصوص وکیل امیر تتلو چه می دانیم؟

تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای مخابر و مخابراتی‌، انتشار و توزیع محتویات مستهجن در قالب تولید و پخش کلیپ و آهنگ و تصاویر و آثار هنری حاوی تصاویر و صحنه‌های مبتذل و مستهجن (زنان و دختران نیمه برهنه در فضای مجازی با وصف حرفه قراردادن) دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دستیابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن؛ تحریک و ترغیب افراد خصوصا نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرفات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء را از جمله اتهامات امیر تتلو است.

وکالت امیر تتلو را در این پرونده سنگین خانم وکیل جوانی به نام الهام رحیمی فر عهده دار است.الهام رحیمی‌فر درباره‌ی سرنوشت این پرونده گفت که این موضوع قابل پیش‌بینی نیست اما ما با تمام توان دفاع می‌کنیم و تصمیم نهایی را مرجع قضایی خواهد گرفت.

او که با روزنامه‌ی جام جم گفت‌وگو می‌کرد گفت: امیر تتلو اظهار ندامت و توبه کرده است.

hgih

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی