|

دلیل خاص مهدی طارمی برای اخذ تابعیت پرتغال

مهدی طارمی احتمالا به زودی پاسپورت پرتغالی می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در صورت گرفتن اخذ تابعیت کشور پرتغال، کار اینتر در جذب بازیکنان غیر اتحادیه اروپا را آسانتر می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، همانطور که ساعاتی قبل منتشر شد، مهدی طارمی به دنبال اخذ تابعیت پرتغال است. به گزارش گل ایتالیا، رخ دادن این اتفاق محتمل به نظر می‌رسد، زیرا مهاجم ایرانی از سال ۲۰۱۹ به طور مداوم در پرتغال زندگی می‌کند، بیش از یک سال صاحب خانه‌ای در ویلا نوا دگایا شده و پسرش هم در این کشور به دنیا آمده است.

اخذ تابعیت پرتغال، استراتژی اینتر یعنی تیم بعدی طارمی در نقل و انتقالات تابستانی را تغییر می‌دهد چراکه نراتزوری می‌تواند دو بازیکن غیر اتحادیه اروپا به خدمت بگیرد. با این حال مراحل اداری اخذ تابعیت طارمی باید قبل از اینکه قرارداد او با افعی‌ها در سازمان لیگ ایتالیا ثبت شود، پایان یابد.

اینتر باشگاهی است که در طول تاریخش همواره به بازیکنان غیر اتحادیه (آخرین مورد تیژون بیوکنن از کانادا) مخصوصا از آمریکای جنوبی توجه ویژه‌ای داشته و اگر طارمی نمی‌توانست پاسپورت پرتغالی بگیرد، نراتزوری فقط در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قادر به جذب یک بازیکن با چنین مشخصاتی بود. طبق قوانین، هر باشگاه ایتالیایی می‌توند دو بازیکن غیر اتحادیه اروپا در هر فصل جذب کند که یکی از آن‌ها بدون محدودیت و دومی به شرط انتقال یکی از بازیکنان غیر اروپایی کنونی به تیمی غیر ایتالیایی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی