|

پست احساسی که نعیمه نظام‌ دوست برای تولدش گذاشت

پست جدید نعیمه نظام‌دوست به مناسبت تولد ۴۹ سالگی‌اش که به تازگی منتشر کرده است. ویدئو و متن کامل پست او را در ادامه ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

پست جدید نعیمه نظام‌دوست به مناسبت تولد ۴۹ سالگی‌اش که به تازگی منتشر کرده است. نعیمه نظام‌دوست (زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برترین ها، او نوشت:

« فردا ٤٩ ساله میشوم ………..

فردا خواهم‌ رفت و تمام شهر را قدم خواهم‌ زد. اصلا برایم اهمیتی ندارد که کجای مسیرِ تشویش ایستاده‌ام و چند مسئله برای حل شدن باقی مانده! فردا بهترین لباسم را به تن خواهم کرد، با آرامشِ تمام، مقابل آینه خواهم‌ایستاد، بهترین عطرم را خواهم‌ زد، گوشی و هندزفری‌ام را برخواهم‌ داشت و از خانه بیرون خواهم‌ رفت. امیدوارم باران ببارد و کوچه‌ها و خیابان‌ها، بوی خاک نم‌ گرفته بگیرد و امیدوارم تمام آدم‌هایی که در مسیر می‌بینم آمادگی لبخند عمیق و بی‌هوای یک غریبه را داشته‌باشند...

فردا برای هیچ چیز عجول نخواهم‌ بود و نگران هیچ دیر شدن و بازگشتنی نخواهم‌ شد و با طمانینه از تماشای شهر و آدم‌ها و آسمان و خیابان، لذت خواهم‌ برد. بس است هر چقدر دغدغه‌مند بودم و بس است هرچه دلخوشی‌هام را به تعویق انداختم. فردا تمام شهر را قدم خواهم‌ زد و موزیک گوش خواهم‌ داد و به آدم‌ها لبخند و حس خوب خواهم‌ بخشید و نفس‌های عمیق خواهم‌ کشید و تمام سلول‌های تنم را از حصار نبایدها رها خواهم‌ کرد و خوشحال خواهم‌ بود.

فردا وسط پائیزی‌ترین نقطه‌ی شهر، خودم را در آغوش خواهم‌ کشید...»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی