|

(عکس) این رخ جدید رابعه اسکویی را ببینید تا شوکه شوید؛ چی بود و چی شد!

رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از تغییر چهره جدید خود خبر داد و کاربران فضای مجازی را شوکه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رابعه اسکویی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از تغییر چهره جدید خود رونمایی کرده و کاربران فضای مجازی را غافلگیر نموده است.

این بازیگر که متولد 1 مهر 1345 است از سال 1375 فعالیت هنری خود را شروع کرد لازم به ذکر است که او شاگرد حمید سمندریان بود و یکی با نقش آفرینی در مجموعه پلاک 14 به کارگردانی مهران مدیری اولین کار طنز خود را کلید زد.

رابعه اسکویی

دلیل اضافه وزن رابعه اسکویی

این بازیگر از دوران کودکی اش توپر بوده است. اما به خاطر فاصله سنی 10 ماهه با برادرش، خانواده از ضعیف شدن وی نگران شدند و در نتیجه بیش از حد معمول تغذیه می شد! این بازیگر مشهور کشورمان به خوردن چای، گوشت، پنیر، برنج و ماکارونی علاقه شدیدی دارد و به به نقل از خودش، در گذشته خوردن برایش یک نقطه امن بود و ازطریق آن احساس آرامش می کرد. 

زمانی که بازیگر شد مردم او را با همان فیزیک پذیرفتند و به همین دلیل مانند دوران نوجوانی اش زیاد به لاغر شدن فکر نکرد اما بعدها از این مضوع خسته شد و تصمیم گرفت که تغییر کند و اندامی کاملا متفاوت را برای خودش بسازد.

رابعه اسکویی رژیم لاغری نگرفت اما به روش تغذیه سالم برای سم‌ زدایی روی آورد که به خام‌ گیاهخواری نیز معروف است.

رابعه اسکوییی

ماجرای مهاجرت رابعه اسکویی و فعالیت هنری خارج از ایران تا بازگشت دوباره

رابعه اسکویی مورخ 13 دی 1394 ایران را به مقصد ترکیه ترک کردو در شبکه جم تی وی حضور یافت. این موضوع از مهم ترین حواشی زندگی هنری او تلقی می شد. حضور رابعه اسکویی در شبکه یاد شده و کشف حجاب وی در رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرد. او پس از چند تجربه ناموفق از بازیگری در این شبکه فاصله گرفت و در یک شرکت طراحی داخلی در کشور ترکیه، به فعالیت پرداخت.

نهایتا وی پس از تجربه  حضوری ناموفق در ترکیه تصمیم گرفت به ایران بازگردد و در صفحه شخصی اینستاگرامش نیز از مهاجرت خود ابراز پشیمانی نمود و علت بازگشتش به ایران را عشق و علاقه به وطن و مردم بیان کرد. 

رابعه اسکویی مهاجرت

ممنوع الکاری

رابعه اسکویی پس از سال ها بازیگری در ایران با مهاجرت به ترکیه کشف حجاب کرد که موجب ممنوع الکاری او شد. اما بعدها با وساطت عزت الله ضرغامی به فعالیت رسمی بازگشت. او با انتشار متنی در اینستاگرام از صدور دوباره مجوز فعالیتش در سینما، تلویزیون و تئاتر، خبر داد و نوشت: «دوستان عزیز و همکاران گرامی و مردم مهربان و دوست داشتنی میهنم سلام. امروز می خواهم در مورد اتفاق مهمی که برایم افتاده با شما صحبت کنم...بالاخره بعد از گذشت بیش از چهارده ماه که از برگشتنم به ایران گذشت مجوز حضور دوباره در فعالیت های هنری برایم صادر شد و دیگر هیچ محدودیتی برای فعالیت در سینما ، تلویزیون و تئاتر ندارم.این اتفاق بسیار مهم و مبارک برای من به معنی بازگشت دوباره به عرصه ی بازیگری برای مردم عزیز و مهربان ایران زمین است.

خدا را به خاطر این اتفاق شکر می‌کنم و از تمامی دوستانی که در این مدت نگران وضعیت من و پیگیر حضورم در مقابل دوربین بودند سپاسگزارم و دست تک تک شان را می بوسم.من همیشه و در هر شرایطی قدردان محبت های بی پایان شما عزیزان هستم و قول می دهم تا روزی که خداوند به من توان کار کردن عنایت کند با تمام وجود برای شما بازی خواهم کرد و خواهم کوشید با حمایت و محبت شما خاطرات خوشی در کنارتان بسازم.در پایان از تمامی مسئولینی که در مسیر بازگشت من به فعالیت دوباره هنری، حامی بودند و موانع سخت پیش روی را از سر راهم برداشتند صمیمانه تشکر می کنم. الهی! مرا هزار امید است و هر هزار تویی، شروع شادی و پایان انتظار تویی.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی