|

خاطره خاص رضا رویگری از همکاری با داریوش مهرجویی

کار کردن با او مهرجویی شیرین بود و به جرات می‌توانم بگویم که اگر از پشت صحنه فیلمبرداری می‌شد حتی بیشتر از خود فیلم هم می‌فروخت.

لینک کوتاه کپی شد

رضا رویگری با بیان اینکه مهرجویی یک انسان فوق‌العاده، گفت: او هنرمندی با شرف، تحصیلکرده، کاربلد و در کار بی‌نظیر بود و من از همکاری با او بسیار آموختم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز، رضا رویگری بازیگر فیلم اجاره‌نشین‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره همکاری با داریوش مهرجویی اظهار کرد: من در فیلم اجاره‌نشین‌ها با مهرجویی همکاری داشتم و قرار بود در فیلم الموت نیز با او کار کنم که این فرصت فراهم نشد.

وی با بیان اینکه مهرجویی یک انسان فوق‌العاده، گفت: او هنرمندی با شرف، تحصیلکرده، کاربلد و در کار بی‌نظیر بود و من از همکاری با او بسیار آموختم.

بازیگر اجاره‌نشین‌ها ادامه داد: مهرجویی هنگام کار همیشه با دلسوزی بازیگران را راهنمایی می‌کرد و یکی از ویژگی‌هایش این بود که باید کار را آنطور که می‌خواست در می‌آورد و آنقدر سکانس‌ها را تکرار می‌کرد تا همه چیز آن‌گونه که می‌خواست بشود.

وی افزود: کار کردن با او خاطره‌ای شیرین بود و به جرات می‌توانم بگویم که اگر از پشت صحنه فیلمبرداری می‌شد حتی بیشتر از خود فیلم هم می‌فروخت.

رویگری ضمن ابراز تاسف بابت حادثه رخ داده برای داریوش مهرجویی بیان کرد: ما یک هنرمند واقعی را از دست دادیم و جای او به این زودی‌ها پُر نخواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی