|

ستاره سعیدی همسر جوان بیژن مرتضوی که بود و چگونه درگذشت؟

ستاره سعیدی همسر جوان بیژن مرتضی بعد از اینکه مدتی به علت تومور مغزی در بیمارستان بستری بود بامداد جمعه در سن 40 سالگی درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بامداد جمعه بود که بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده مشهور ایرانی با انتشار خبری اعلام کرد که همسر جوانش ستاره سعیدی درگذشت.

آقای مرتضوی چند روز پیش با انتشار ویدیویی در ترکیه گفته بود که همسرش با گذشت ۱۰ روز از عمل جراحی همچنان در بیهوشی است و از مردم خواسته بود که برای او دعا کنند. او گفته بود که کنسرت استانبول به دلیل وضعیت همسرش به بعد موکول خواهد شد.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در لس آنجلس بود و در هنگام مرگ 40 ساله بود. ستاره سعیدی که فارغ التحصیل مدیریت بود در کار مدلینگ فعالیت می کرد. ستاره سعیدی با همسرش بیژن مرتضوی اختلاف سنی ۲۶ سال داشت که باعث حاشیه هایی شده بود که حتی با واکنش ستاره هم مواجه شده بود و همسر بیژن مرتضوی، ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد و عنوان کرد: «مردم به من محبت دارند که می‌گویند ۲۲ سال سن دارد اما من متولد سال ۱۳۶۲ هستم و 40 سال سن دارم. سن ۲۲ سالگی پر از خاطره است و لذت‌های زیبای خودش را دارد اما من این سنی که هستم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و از تمام محبت‌های شما تشکر می‌کنم.»

گفتنی است ستاره سعیدی قبل از ازدواج با همسرش مدیر برنامه او بوده است.

عاشقانه ستاره سعیدی برای همسرش حالا معنا پیدا کرد

 

متن عاشقانه‌‌ی ستاره سعیدی برای همسرش بیژن مرتضوی و آرزویی که حالا معنادار شد و به واقعیت پیوست‌!

photo_2023-08-31_21-53-39

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی