|

بیماری فرح دیبا چیست؟ عوارض دارویی یا سرطان؟

در فضای مجازی اخباری منتشر شده که فرح پهلوی به سرطان مبتلا شده و به همین دلیل در بیمارستانی در پاریس بستری است

لینک کوتاه کپی شد
1

فرح دیبا، همسر محمدرضا پهلوی در بیمارستان بستری شد. به گفته کامبیز آتابای، که یکی از مسئولان دفتر فرح دیبا است، علت بیماری همسر محمد رضا شاه پهلوی، «عوارض جنبی دارویی» است که باعث شده در بیمارستانی در آمریکا بستری شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ اما گفته می شود  که مدت کوتاهی پس از بستری شدن فرح حال او بهبود یافته و هم اکنون نیز از بیمارستان مرخص شده است.

یکی از مسئولان دفتر وی اعلام کرده که حال عمومی فرح پهلوی خوب بوده و بهبود یافته است. فرح پهلوی ۸۳ ساله است.

فرح دیبا به سرطان مبتلا شده؟

با وجود گفته های مسئولان دفتر فرح پهلوی مبنی بر بهبود حال او، فرید مدرسی ، روزنامه نگار و فعال سیاسی دانشجویی و عضو سابق دفتر تحکیم وحدت، در شبکه اجتماعی توییتر خود خبر از وخامت حال فرح داد و اعلام کرد که فرح به بیماری سرطان مبتلاست.

به دلیل کهولت سن فرح دیبا احتمال ابتلا به این بیماری را بعید دیده نمی شود، اما هنوز مشخص نیست چقدر گفته های فرید مدرسی صحت دارد و کامبیز آتابای نیز بیانیه ای مبنی بر تکذیب یا تایید این خبر منتشر نکرده است.

download-9

روایت حسین فردوست از فرح دیبا

ارتشبد حسین فردوست دوست و محرم اسرار شاه، معاون ساواک و رئیس سازمان بازرسی شاهنشاهی که بعد از انقلاب از مخالفان شاه شده بود، جریان آشنایی شاه با فرح را چنین روایت می‌کند: «چنین دختری نمی‌توانست مورد پسند هیچ مردی باشد، برای درک این ادعا کافی است به آلبوم آن دوران فرح مراجعه شود، فرح از فرط استیصال برای اخذ کمک مالی به سراغ اردشیر زاهدی در حصارک می‌رود تا بتواند در پاریس تحصیل و زندگی کند.

اگر ندانیم حصارک چیست، شاید مسئله مفهوم نشود. در حصارک ویلایی بود که اردشیر زاهدی با تعدادی از رفقای جوانش، منتظر شکار دخترها و زن‌ها می‌نشست و هر مراجعه‌کننده از جنس مؤنث اگر مورد پسند زاهدی واقع می‌شد، بلافاصله به اتاق خواب می‌رفتند و اگر مورد پسند زاهدی نبود، او را به یکی از رفقایش که حضور داشتند می‌داد. این بود شغل و کار اردشیر زاهدی، حال این دختر در چنین وضعیتی به سراغ اردشیر زاهدی در حصارک می‌رود، لابد زاهدی از این دخترک خوشش نیامده بود که به محمدرضا تلفن می‌زند که دختری اینجا آمده و اگر اجازه بدهید او را بیاورم و محمدرضا می‌پذیرد و بدون تحقیق قبلی که او کیست و خانواده او کیست، او را به فرودگاه می‌برد… و در هواپیما به وی پیشنهاد ازدواج می‌کند و معلوم است که فرح نیز بلافاصله قبول می‌کند».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی