|

وقتی اسم مدرسه را گذاشتند "فقط نیلوفر" ماجرا چه بود؟

پیمانکار از خیّر مدرسه‌ ساز در خصوص نام مدرسه سئوالی مطرح می‌کند که آیا نام مدرسه "نیلوفر بهبهانی" باشد؟ نماینده می‌گوید "نه، فقط نیلوفر."

لینک کوتاه کپی شد

در پی انتشار عکسی از تابلوی مدرسه‌ای در استان سیستان و بلوچستان با اسم "فقط نیلوفر" که دستمایه شوخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده بود، سازمان نوسازی مدارس ایران توضیحاتی در این مورد منتشر کرده است. 

این مدرسه در روستای کَمَک در شهرستان زهک سیستان و بلوچستان قرار دارد و طبق روایت منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، "پس از مرگ دختری به نام نیلوفر بهبهانی خانواده‌اش برای زنده نگاه داشتن نام فرزندشان تصمیم به ساخت مدرسه‌ای در یکی از روستاهای زهک می‌گیرد. پس از پایان کار ساخت این فضای آموزشی، پیمانکار مدرسه از نماینده خیّر مدرسه‌ساز در خصوص نام مدرسه سئوالی مطرح می‌کند که آیا نام مدرسه "نیلوفر بهبهانی" باشد؟ نماینده خیّر هم پس از مشورت با مادر می‌گوید "نه، فقط نیلوفر." پیمانکار هم تابلویی با نام "فقط نیلوفر" سر در مدرسه نصب می‌کند."

سازمان نوسازی مدارس اکنون در توضیحاتی که از سوی ایسنا منتشر شده، می‌گوید این اتفاق مربوط به یک سال پیش است و این اشتباه از سوی پیمانکار رخ داده و همان زمان اصلاح شده است. 

bbcpersian_1638878710

بر اساس عکسی هم که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به نظر می‌رسد روی "فقط" در همان تابلوی قبلی با رنگ پوشانده شده است. 

اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان می‌گوید ظرف ۳ سال گذشته با استفاده از کمک‌های خیرین در این استان ۲۸۰۰ کلاس درس ساخته شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی