|

فروش کودک برای رفتن به ماه عسل با همسر دوم

پدر کودک با پول حاصل از فروش فرزندش، به همراه همسر جدیدش به یک مسافرت چین گردی رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در اتفاقی تکان دهنده یک مرد چینی برای تامین هزینه سفر ماه عسل خود با زن دومش اقدام به فروختن فرزندش کرد. بنا به گزارش ژیجیانگ دیلی این مرد که هویتش «ژیئی» اعلام شده پسر ۲ ساله اش با نام «جیاجیا» را به یک خانواده که صاحب فرزند نبودند فروخت. بنا به این گزارش این مرد پس از طلاق از همسرش که دختران آن‌ها را نگهداری می‌کرد دست به این اقدام زد. این مرد توسط پلیس چین بازداشت شده است.

بنا به تحقیقات پلیس محلی چین این کودک به یک زوج اهل «چانگشو»، شهری در استان جیانگسو به مبلغ ۱۵۸ هزار یوان فروخته شده بود. پدر کودک سپس با پول حاصل از فروش فرزندش، به همراه همسر جدیدش به یک مسافرت چین گردی رفت.

در حالی که این کودک ماه گذشته توسط پلیس چین به عمویش تحویل داده شد، این زوج به دلیل اتهامات جنایی بازداشت شده اند. این نخستین بار نیست که فروش کودکان در چین خبرساز می‌شود. سال گذشته یک کارمند مهاجر در چین به دلیل فروش نوزاد پسر تازه متولد شده اش در اینترنت دستگیر شده بود. این مرد پس از بیکارشدن به دلیل شیوع کرونا دست به اقدام زده بود. در سال ۲۰۱۶ نیز یک مرد ۱۹ ساله، برای خرید گوشی آیفون و موتورسیکلت اقدام به فروش دختر تازه متولد شده اش کرد.

منبع: منیبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها