|

شلیک به دختر تبریزی در روز روشن وسط خیابان+عکس

در پی تیراندازی در یکی از خیابان های تبریز یک زن 37 ساله به قتل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در پی تیراندازی در یکی از خیابان های تبریز یک زن 37 ساله به قتل رسید. قتل زن جوان در تبریز با اسلحه شکاری در تبریز رقم خورد. سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ظهر امروز(سه شنبه ۱۲ اسفند) در پی تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در خیابان قدس تبریز، بلافاصله گشت پلیس و تیم ویژه مبارزه با جرایم جنایی در محل حضور یافت و در بررسی های اولیه مشخص شد خانمی حدودا ۳۷ ساله در محل کارش بر اثر تیر اندازی با سلاح شکاری توسط فردی که قبلا با وی اختلاف شخصی داشته مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: متاسفانه علیرغم تلاش کادر پزشکی مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. این مقام انتظامی تاکید کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و اقدامات لازم جهت دستگیری ضارب در حال انجام است.

شلیک به دختر تبریزی در روز روشن وسط خیابان

درگیری زن و شوهر در خیابان به تیراندازی کشیده شد و زن تبریزی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در روز روشن مردم وسط خیابان شاهد صحنه شلیک یک مرد به زن تبریزی بودند. دقایقی پیش به گفته شاهدان محلی فردی با تفنگ شکاری سوار بر خودروی سمند به سوی دختری جوان شلیک و محل را ترک کرد. در حال حاضر نیروهای پلیس به منظور بررسی جوانب این حادثه حضور دارند.

ماجرای تیراندازی در تبریز به یک زن چه بود؟

شاهدان عینی میگویند اختلاف خانوادگی یک زن و شوهر به این اتفاق منتهی شده و ضارب مردی است که به همسر خود شلیک و سپس فرار کرده است. ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حضور یافته و زن مجروح را به بیمارستان منتقل کرده اند. هنوز از جزئیات بیشتر این اتفاق خبری منتشر نشده و وضعیت سلامتی مجروح مشخص نیست

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها