|

(ویدیو) ماجرای شکنجه پسر نیشابوری در تعمیرگاه آپارتی

فیلم آزار یک پسر بچه در یک تعمیرگاه پنجرگیری توسط یک مرد در شبکه های مجاز منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

در این فیلم که تاریخ ضبط آن مشخص نیست، مرد مکانیک به طرز بی رحمانه ای یک کودک را  در نیشابور مورد  آزار و اذیت قرار می‌دهد.

فیلمی از اقدام به کودک آزاری در نیشابور در فضای مجازی در حال پخش است که در آن یکی از کودکان که در یک مغازه مشغول به کار است توسط صاحب کار خود به وسیله یک لاستیک خودرو سنگین مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

پشت پرده شکنجه کودک نیشابوری

 شهره شاهرودی سرپرست معاونت اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: زمان وقوع کودک‌آزاری با ضرب و شتم در فیلمی که اخیرا در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر و مطرح شد مربوط به یک سال پیش بوده است.

او افزود: این فیلم در پی مفقود شدن گوشی همراه فرد کودک‌آزار به وسیله شخصی در فضای مجازی منتشر شده که گوشی همراه را پیدا کرده است.

سرپرست معاونت اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد کودک‌ آزاردیده ۱۱ ساله شاگرد یک واحد تعمیرات لاستیک خودرو‌ها یا آپاراتی واقع در  نیشابور و پسرعمه مالک و کارفرمای همین مغازه است.

شاهرودی بیان کرد: این کودک بخاطر دیر حضور یافتن در محل کار، از سوی کارفرمای خود مورد ضرب و شتم و آزار قرار گرفته و صحنه آن نیز با دوربین تلفن همراه ضبط شده بود.

پیشنهاد می شود: (عکس) کودک آزاری دردناک با تسبیح برای تعدادی لایک

کودک آزار نیشابوری بازداشت شد

علی صدر، رییس اداره بهزیستی نیشابور از بازداشت یک مرد کودک‌آزار به اتهام تنبه بدنی و شکنجه یک کودک یازده ساله در یک مغازه آپاراتی خبر داد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی