|

جنون زن کشی برای لذت / قاتلی که پس از تجاوز به 90 قربانی آنها را با سیم بکسل خفه کرد

ساموئل لیتل، مرگبارترین قاتل زنجیره ای در تاریخ ایالات متحده به شمار میرود چراکه بیشترین تعداد قربانیان تایید شده را در پرونده خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

(عکس و محتوای این مطلب ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد)

شایانیوز- اواخر یک شب در اکتبر 1984، پلیس سن دیگو در جستجوی یک متجاوز مظنون به تجاوز جنسی، با صحنه هولناکی روبرو شد: در یک مکان منزوی، یک مرد سیاه پوست از یک فورد بیرون آمد. اما در صندلی عقب، یک زن سیاه‌پوست غرق در خون دراز کشیده بود و چنان به شدت کتک خورده بود که به نظر می‌رسید مرده است. این مرد دستگیر و به اتهام تجاوز جنسی، آدم ربایی و اقدام به قتل متهم شد. زن زنده ماند و علیه او شهادت داد. پلیس و دادستان فکر می‌کردند که او سال‌ها در حبس خواهد بود. اما چنین نشد و او بارها دستگیر و متهم شد و باز تونسته بود از زیر دستان قانون بگریزد.

20

مرگبارترین متجاوز در سطح آمریکا

این مرد، ساموئل لیتل، مرگبارترین قاتل زنجیره ای در تاریخ ایالات متحده به شمار میرود چراکه بیشترین تعداد قربانیان تایید شده برای هر قاتل زنجیره ای را در پرونده خود دارد؛ او پس از آخرین باری که دستگیر شد اعتراف کرد بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵، 93 نفر را که تقریباً همه آنها زن بودند در 19 ایالت کشته است.

24

امرار معاش با امدادگری در کنار دزدی

لیتل سال 1940 متولد شد و مادرش روسپی بود؛ او امدادگر آمبولانس بود و در طول عمرش از شرق تا غرب آمریکا سفر کرد. در سوابقش چندین مورد بازداشت و زندانی به اتهام‌هایی نظیر خشونت، سرقت مسلحانه، دزدی از مغازه و مصرف مواد مخدر به چشم می‌خورد.

22

از تخیلات زن کشی در کودکی تا جرایم نوجوانی

به روایت خودش، او از کودکی شروع به تخیلات جنسی در مورد خفه کردن زنان کرد  این پدیده از زمانی آغاز شد که معلم مهدکودکش گردن او را لمس کرد. این قاتل زنجیره ای در نوجوانی مجلات جنایی واقعی را جمع آوری می کرد که خفگی زنان را به تصویر می کشید. او از نوجوانی به دلایل مختلفی مانند کلاهبرداری، دزدی و غیره حضور در زندان را تجربه کرده بود.

23

زنان در حاشیه نقش اول مقتولان

اکثر قربانیان این جانی زنان را شامل میشود و در میان آنها مردانی نیز یافت میشود. او اغلب برای کشتن زنان پس از تجاوز از شیوه هایی مثل خفه کردن با اجسام و دو دست خود استفاده میکرد و سپس اجساد را در گوشه ای دور افتاده یا در میان جنگل رها میکرد. لیتل، عمداً زنانی را هدف قرار داده است که در صورت ناپدید شدن و یا زنده ماندن کسی در پی آنها نباشد و از این رو کارگران جنسی، افراد معتاد و سایر زنان در حاشیه جامعه را انتخاب میکرد. بسیاری از آنها نیز زنان رنگین پوست هستند.  

25

شب، داخلی، محکومیت، حبس ابد…

در نهایت لیتل سال 2012 دستگیر شد؛ با مدارکی که از DNA او روی برخی اجساد یافت شده پیدا شد و همچنین با شهادت شاهدان این جانی در 25 سپتامبر 2014، مجرم شناخته شد و به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم شد. در روز صدور حکم، لیتل همچنان بر بی گناهی خود پافشاری می کرد. البته او در دوران محکومیت قتل های دیگری که ترتیب اثر داده بود را اعتراف کرد و چهره برخی از آنها را نقاشی کرد و محل اختفایشان را هم اعلام کرد. در نهایت لیتل در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ و در هشتاد سالگی براثر کهولت سن درگذشت.

21

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها