|

عمه سنگدل برادرزاده اش را به آتش کشید

زن ۵۸ ساله در اقدامی هولناک با چاقو به جان برادرزاده‌اش افتاد و در نهایت او را آتش زد و جانش را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شامگاه نوزدهم مهر ماه، ساکنان ساختمانی مسکونی در غرب تهران صدای فریادهایی را از داخل یکی از واحدهای ساختمان شنیدند. لحظاتی بعد دختری جوان از آنجا بیرون دوید و با فریاد از همسایه‌ها کمک خواست. وقتی همسایه‌ها خود را به داخل آپارتمان رساندند، دختری را دیدند که آتش گرفته و با کمک هم توانستند آتش را خاموش کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری، همزمان با این اتفاق ماجرا به پلیس گزارش شد و طولی نکشید که مأموران کلانتری در محل حضور یافتند. آنها به محض ورود به آپارتمان مورد نظر با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شدند. دختری حدودا ۳۶ ساله از ناحیه شکم چاقو خورده و موهایش کاملا سوخته بود. او توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و عامل این حادثه هولناک که عمه وی بود، دستگیر شد.

دقایقی از این ماجرا گذشته بود که از بیمارستان خبر رسید دختر جوان به‌ دلیل شدت خونریزی و همچنین سوختگی جانش را از دست داده است. ماجرا به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران گزارش شد و عمه جنایتکار با دستور قاضی برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

زن ۵۸ ساله وقتی مقابل افسر پلیس قرار گرفت به قتل برادرزاده‌اش اقرار کرد و گفت که شب حادثه به‌ شدت عصبانی شده و ناخواسته جان برادرزاده‌اش را گرفته است. وی گفت: من از رفتار شیوا (مقتول) خوشم نمی‌آمد و دختر ۳۲ ساله ام نیز تحت‌تأثیر او قرار گرفته و رفتارش تغییر کرده بود.

شیوا و دخترم آنقدر صمیمی شده بودند که مدام با هم بودند. بارها به دخترم تذکر داده بودم که رفت‌ و آمدش را با شیوا کمتر کند اما فایده‌ای نداشت و او گوشش به حرف‌ها و نصحیت‌های من بدهکار نبود.

وی ادامه داد: شب حادثه شیوا به خانه من آمد. می‌خواستند با دخترم بیرون بروند. اما اجازه ندادم و به دخترم گفتم حق نداری از خانه بیرون بروی. طوری صحبت کردم تا شیوا از خانه‌مان برود. اما ناگهان دخترم مقابل من ایستاد و با لحن تندی از من خواست که در کارهای او دخالت نکنم.

من همه اینها را از چشم شیوا می‌دیدم و آنقدر عصبانی شده بودم که چاقویی از آشپزخانه برداشتم و ضربه‌ای به شکم او زدم. او که زخمی شده بود به من بی‌احترامی کرد و من که به‌ شدت خشمگین بودم این بار مایع اشتعال‌زایی که در خانه داشتیم را به روی سر و موهای او ریختم و فندک زدم که آتش گرفت.

وی گفت: من واقعا قصد گرفتن جان برادرزاده‌ام را نداشتم و در یک لحظه در اوج عصبانیت تصمیم گرفتم او را بترسانم اما او ناگهان شعله‌ور شد و حالا به‌شدت پشیمانم. عمه بی‌رحم پس از اقرار به قتل برادرزاده‌اش، با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لاله ارسالی در

    هیچ خاک عالم برای خودت کردی تازنده ای باید از عذاب وجدان رنج ببری البته اگر وجدان داشته باشی زن بیمه چیز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها