|

پس پرده اخراج شبانه تیم به افق فلسطین

چرا تیم موفق «به افق فلسطین» به یکباره تغییر کرد؛ صدای پای ظریف بود؟

تیم سازنده برنامه متفاوت «به افق فلسطین» از برنامه اخراج شدند. گویا محمدجواد ظریف مهمان روز شنبه این برنامه بود که ‌ناگهان حضور وی منتفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد. 

مطابق شنیده‌های «فرهیختگان» برنامه که با ایده تیم اوج بالا آمده بود و سعی می‌کرد از زاویه متفاوت درباره وقایع و تحولات در سرزمین‌های اشغالی صحبت کند از ظهر امروز از برنامه حذف شدند. 

شب گذشته پس از آن‌که زمزمه‌های در برخی کانال‌های رسانه‌ای مبنی‌بر اخراج تیم تولید برنامه «به افق فلسطین» منتشر شد، بالاخره مهدی عرفاتی، سردبیر این برنامه در توئیتر خود نوشت: «مدیریت شبکه افق تصمیم گرفت برنامه «به افق فلسطین» از شنبه ۲۰ آبان ماه با گروه دیگری ادامه پیدا کند. تیم طراح و تهیه برنامه در سازمان اوج به این تصمیم احترام می‌گذارد.»

درحالی که تلویزیون در سال‌های اخیر با بحران مخاطب مواجه شده و منابع رسانه‌ای در بحران‌های سیاسی به بیرون از مرزها منتقل شده است، ساختن برنامه‌هایی مثل «به افق فلسطین» که مخاطب را در حد قابل قبولی جذب کرده بود، برای آنتن حیاتی بود که با تصمیم عجیب مدیران سرنوشت این برنامه هم نامشخص شد. 

روز پلاس هم نوشت؛ تیم سازنده برنامه متفاوت «به افق فلسطین» از برنامه اخراج شدند. پیگیری روزپلاس نشان میدهد محمدجواد ظریف مهمان روز شنبه این برنامه بود که ‌ناگهان حضور وی نیز منتفی شد.

1800698_215

حسینی رفت شریفی مقدم ماند حالا حسینی برگشت شریفی مقدم رفت

به گزارش فرارو؛ یکی از حلقه‌های وصل برنامه «به افق فلسطین» با فرآیند برنامه‌سازی در شبکه افق، حضور سیدحسین حسینی در مقام مجری این برنامه بود. مجری توانمندی که سال‌های پیش از صدا‌های جنجالی و خبرساز روی امواج رادیو بود و حتی در مقطعی برنامه رادیویی‌اش به دلیل صراحت کلامی که داشت، به مرز توقیف هم رسید، اما بعد‌ها در قاب تلویزیون ظاهر شد و در چند سال اخیر یکی از مجریان موفق در اجرای برنامه‌های چالشی بوده است.

حسینی، اما متعلق به تیم تولید «به افق فلسطین» نبود و به نوعی نماینده مدیریت شبکه افق در ترکیب عوامل این برنامه محسوب می‌شد. همان‌طور که سازمان اوج، المیرا شریفی مقدم را انتخاب کرده بود و این دو مجری همزمان در برنامه حضور داشتند.

1800697_200

از یک هفته پیش، اما حسینی ناگهان از قاب برنامه حذف شد و حتی خودش در فضای مجازی خبر از پایان حضورش در «به افق فلسطین» داد. اتفاقی که می‌توان منشأ آن را در اختلاف نظر میان او و تیم عوامل سازمان اوج ریشه‌یابی کرد. چالش‌های صریح او با مهمان‌هایی مانند آذری جهرمی را هم می‌توان نشانه‌هایی از بروز همین اختلافات دانست.

با این همه، اما شب گذشته، حسینی به قاب «به افق فلسطین» بازگشت و این‌بار شریفی‌مقدم غایب بود. تیم تولید برنامه تغییر کرد و حضور حسینی هم گواه این واقعیت بود که مدیریت شبکه افق، فرمان برنامه را از دست تیم اوج، درآورده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی