|

وام سورپرایز طلایی؛ ازکدام بانک ها وام 1 تا 5 میلیاردی بگیریم؟ + جزئیات و نحوه دریافت

دو بانک اقتصاد نوین و رفاه کارگران اقدام به پرداخت تسهیلات یک تا پنج میلیارد تومانی به متقاضیان مشمول کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو بانک اقتصاد نوین و رفاه کارگران اقدام به پرداخت تسهیلات یک تا پنج میلیارد تومانی به متقاضیان مشمول کرده اند.

بانک اقتصاد نوین در طرح پیام بانک به دارندگان کارت خوان یا پایانه پرداخت این بانک 1/000/000/000 میلیارد تومان تسهیلات اعطا می کند که نرخ سود این تسهیلات نسبت به نوع حساب، رقم میانگین سپرده، نوع قرارداد وام گیرنده بین 4/18/23 درصد متغییر است.

از شرایط دریافت و مشمول شدن این تسهیلات میتوان به داشتن درگاه پرداخت یا دستگاه کارت خوان متصل به بانک اقتصاد نوین، معدل حساب 2 تا 6 ماهه، معرفی ضامن رسمی یا ارائه پروانه کسب اشاره کرد.

از نکات مثبت این تسهیلات این است که فرد میتواند حق امتیاز خود را به دیگران انتقال دهد؛ همچنین یکی از ویژگی‌های خاص طرح پیام بانک اقتصاد نوین، بسته‌های گوناگونی هستند که برای اعطای تسهیلات توسط این بانک ارائه شده‌اند.

در این طرح، چهار بسته با ویژگی‌های متفاوت برای این وام در نظر گرفته شده‌اند. بسته اول، تسهیلات مرابحه با نرخ سود 23 درصد بر اساس موجودی حساب قرض الحسنه یا جاری است. بسته دوم نیز همین شرایط را دارد، با این تفاوت که معدل سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت برای اعطای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وام با نرخ سود 18 درصد و وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد بر اساس موجودی حساب قرض الحسنه یا جاری نیز دیگر بسته‌های تسهیلاتی در نظر گرفته شده در این طرح هستند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه تسهیلات پیام در وب‌سایت بانک اقتصاد نوین و تعیین میانگین موجودی سپرده خود، مدت زمان سپرده‌گذاری و تعداد اقساط، از مبلغ وام و هر قسط آن آگاه شوند.

بانک رفاه کارگران در طرح حرکت به مشتریان خود از 1/500/000/000 و تا سقف 5/000/000/000 میلیارد تومان تسهیلات  تجاری یا خرد اعطا می نماید.

این تسهیلات بر اساس اشخاص حقیقی و حقوقی در دو سقف ارائه میشود؛ اشخاص حقیقی 1/500/000/000 میلیارد تومان و اشخاص حقوقی 5/000/000/000 میلیارد تومان میتوانند پس از افتتاح حساب جاری یا سپرده سرمایه گزاری کوتاه مدت تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات طرح حرکت نیازمند ایجاد میانگین 3 تا 9 ماهه می باشد؛ نرخ سود نیز حداقل 4 درصد و حداکثر 22 درصد اعلام شده است که نسبت به معدل حساب و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است.

بازپرداخت تسهیلات طرح حرکت رفاه کارگران حداکثر 36 ماهه می باشد؛ چنانچه وام‌گیرنده شخص حقیقی باشد، با احتساب مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی سود و دوره بازپرداخت 36 ماهه، باید در هرقسط مبلغ 58 میلیون تومان به بانک رفاه پرداخت کند.

این در حالی است که شخص حقوقی پس از دریافت پنج میلیارد تومان تسهیلات، با نرخ سود و سررسید مشابه با اشخاص حقیقی، ملزم به پرداخت مبلغ 193 میلیون و 548 هزار تومان قسط خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها