|

شرایط فروش نقدی محصولات کرمان موتور با تحویل ۹۰ روزه

فروش نقدی کرمان موتور با سه خودرو

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود اقدام به عرضه جک S3، جک J4 و KMC X5 کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود اقدام به عرضه جک S3، جک J4 و KMC X5 کرده است. این خودروها با رنگ‌های سفید و مشکی و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌شوند.

به گزارش «شایانیوز» علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش نقدی محصولات کرمان موتور می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه لغایت چهارشنبه ۹/ ۱۲/ ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اقدام به خرید خودرو دلخواه کنند.

در بخشنامه اسفندماه کرمان موتور، کراس اوور KMC X5 به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت جک S3 و جک J4 نیز به ترتیب ۹۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. خودروها به عنوان مدل ۱۴۰۳ عرضه شده و جریمه تأخیر در تحویل به صورت ۳ درصد ماهیانه محاسبه می‌شود. سود مشارکت و انصراف از طرح، صفر است.

توجه داشته باشید که کلیه هزینه‌های جانبی مثل بیمه شخص ثالث، مالیات نقل و انتقال خودرو، ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و ... بر حسب نرخ ۱۴۰۲ محاسبه شده است. مسلما در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در موعد تحویل، مابه‌التفاوت از خریدار دریافت می‌شود.

جدول شرایط فروش نقدی محصولات کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۲

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) جریمه تأخیر ماهیانه موعد تحویل رنگ‌بندی
KMC X5 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰ ۳ درصد ۹۰ روز کاری سفید و مشکی
جک S3 AT ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰
جک J4 1500 AT ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰

 محصولات کرمان موتور در بازار آزاد چند؟

KMC X5 کرمان موتور در بازار آزاد حدود یک و نیم میلیارد قیمت دارد و جک S3 AT در بازار حدود 1502 میلیون گران از کارخانه و نزدیک به یک میلیارد و 150 میلیون ارزش گذاری می شود جک J4 1500 AT که درب کارخانه 780 میلیون تومان است در بازار آزاد همین حدود و نهایت 40 تا 50 میلیون گران تر معامله می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی