|

وزیر ارتباطات: افزایش سرعت اینترنت حق مردم است

با برنامه‌ای که پیش‌بینی کرده‌ایم در آینده نزدیک شاهد افزایش سرعت اینترنت خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با گلایه عملکرد برخی رسانه‌ها در رابطه با نوع خبررسانی در رابطه با کاهش سرعت اینترنت گفت: روز گذشته نتیجه جدید بررسی‌ها نشان داد که جایگاه ایران با رشد ۲ پله ای در اس پی تست به رتبه ۷۰ رسیده و وضعیت‌مان بهتر شده است، ضمن اینکه سرعت اینترنت نیز مقداری افزایش داشته و به حدود ۲۷ مگابیت در ثانیه رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، وی با بیان این نکته که در حوزه ارتباطات ثابت وضعیت خوبی نداریم گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها خواهیم بود و شتاب گرفتن این روند موجب بهبود وضعیت اینترنت ثابت‌ خواهد شد و مردم سرعت‌های چند ده برابری و بلکه چند صد برابری نسبت به وضع فعلی را تجربه خواهند کرد.

زارع پور در رابطه در پاسخ به سوالی در رابطه با مقایسه وضعیت اینترنت ایران با کشورهای دیگر جهان و منطقه گفت: وضعیت کاملا قابل قیاس است مراجع جهانی هستند شما می‌توانید اینترنت کشورها را مقایسه کنید، زیرساخت‌های کشور در بعضی از حوزه‌ها ده سال است که به روزرسانی نشده و بخشی از مشکلات امروز مربوط به همین موضوع است.

وی ادامه داد: یک برنامه مفصل پیش‌بینی کرده‌ایم که به مرور باعث افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در کشور خواهد شد، افزایش سرعت اینترنت حق مردم است و ما این مسئله را به عنوان یک حق دنبال می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها