|

افزایش حقوق جدید کارکنان دولت و بازنشستگان

تا پایان شهریور ماه، گزینه دولت برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی و این وزارتخانه هم اکنون با سرپرست اداره می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

علی بهادری جهرمی امروز در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار هفته دولت امسال، «دولت مردم» انتخاب و ایام هفته دولت باتوجه به عملکرد یکساله و برنامه های آتی نامگذاری شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، وی افزود: چهارشنبه دوم شهریورماه: میثاق با ولایت و پنجشنبه سوم شهریورماه: فسادستیزی و عدالت وجمعه چهارم شهریورماه: تحول و خلاقیت و شنبه پنجم شهریورماه: خانواده و سلامت و یکشنبه ششم شهریورماه: اخلاق و معنویت و دوشنبه هفتم شهریورماه: دانش و پیشرفت و در نهایت سه شنبه هشتم شهریورم : شجاعت و عقلانیت نامگذاری شده‌اند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه عمر ماهواره خیام ۵ سال است و تدابیری برای جایگزینی آن اندیشیده خواهد شد، بیان کرد: دولت مسیری بازکرده است تا در وزارت ارتباطات ساخت ماهواره های بومی صورت بگیرد و در کنار آن با همکاری دیگر کشورها ساخت ماهواره انجام می‌شود.

وی درباره زمان معرفی وزیر کار نیز گفت: تا پایان شهریور ماه، گزینه دولت برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی می شود و این وزارتخانه هم اکنون با سرپرست اداره می شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری طی یک ماه آتی نهایی خواهد شد.

وی ضمن اعلام این خبر که در هفته دولت مجموعا بیش از هزار و ۷۰۰ طرح به ارزش بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان و هزار و ۶۰۰ میلیون یورو به بهره برداری می‌رسد گفت: این طرح‌ها از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری شده و موجب اشتغال بیش از ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها