|

واکنش بسیج اساتید البرز به بیانیه میر حسین موسوی

بسیج اساتید استان البرز در محکومیت میرحسین موسوی به شهید سر افراز اسلام سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بسیج اساتید استان البرز در محکومیت توهین فتنه گر ، میرحسین موسوی به شهید سر افراز اسلام سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛

باسمه تعالی

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس، انتشار متن موهوم و توهین آمیز از سوی یکی از سران فتنه در برخی رسانه‌های ضد انقلاب، بار دیگر ذات واقعی صهیونیستی و آمریکایی با اسم رمز کودتای سبز را به خوبی نشان داد. و یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود که اصل نظام را در فتنه سال ۱۳۸۸ نشانه رفته بود که با قیام مردمی نهم دی این توطئه خنثی شد. 

در این بیانیه به شکل وقیحانه به شهدای مدافع حرم و فرمانده عزیز و پر افتخار جهان اسلام شهید همدانی توهین شده است. مدافعان حرم به عنوان سربازانی گمنام با تاسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزون بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این رشادت‌ها و مجاهدت‌ها هستند.

اوج تکریم مردم از مدافعان حرم را در بدرقه پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید همدانی شاهد بودیم که چه حماسه ماندگار و باشکوهی را در کشور خلق کرد. نویسندۀ این بیانیه گویا درک درستی از واقعیت‌ های جامعه ایرانی اسلامی ندارد و گرنه بدین شکل در مسیر دیکته‌های تروریسم صهیونیستی-آمریکایی قرار نمی‌گرفت. 

این بیانیه فتنه گرانه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای سران فتنه ۱۳۸۸، آزمون بسیار بزرگی را پیش پای اصلاح‌طلبان قرار می‌دهد و لازم است گروه‌های سیاسی اصلاح طلب مرزبندی صریح و مشخص خود را با این مطالب توهین‌آمیز اعلام کنند و دامن خود را از این توهین‌های بی‌شرمانه بزدایند والا این بیانیه به پای آنها نوشته خواهد شد.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان البرز ضمن محکوم کردن توهین به شهدای مدافع حرم و سردار رشید اسلام شهید همدانی، خواستار اعلام موضع شفاف و مرزبندی چهره‌های سیاسی با این مطالب دیکته شده از سوی جبهۀ صهیونیستی-آمریکایی است. 

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

(سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها