|

هوش تصویری؛ میگی تیزهوشی؟ پس بگو این نوزادی که دست پرستار بچه این خانوم و آقاهست یا نه؟

خودتان را بسنجید! مبحث هوش بسیار جذاب است و ذهن افراد را به خود درگیر می کند، سوال هایی که دغدغه همیشگی بوده مانند اینکه آیا من باهوش هستم؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با توجه به اینکه مبحث هوش بسیار جذاب و مهم است و ذهن افراد را به خود درگیر می کند، سوال هایی که دغدغه همیشگی بوده مانند اینکه آیا من باهوش هستم؟ یا متوسط یا عقب مانده؟ برای جواب این سوال بهترین گزینه تست هوش ها هستند. تست‌های هوش ابزاری برای سنجش توانایی‌ها و پتانسیل‌های فکری و استدلالی افراد هستند. تست‌های هوش برای این منظور طراحی شده‌اند که افراد بتوانند با کمک آنها مهارت‌های شناختی مانند استدلال، منطق و حل مسئله را در خود به چالش بکشانند. 

یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی  که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی، هوش های تصویری هستند که بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد در هوش های تصویری درگیر یک شکار ذهنی می‌شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان‌های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده‌ای وجود دارد. امیدوتیم از تست هوش هایی که برایتان طراحی شده بهره ببرید در اولین قدم سعی کنید برای هر تست وقت کافی بگذارید و خودتان جواب دقیقی بدهید و در نهایت با پاسخ تست‌ها بررسی کنید زمان در نظر گرفته شده برای این تست 10 ثانیه می باشد.

نوزاد

جواب هوش

.

.

.

.

.

.

.

5ثانیه بیشتر زمان ندارید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

10ثانیه شما به پایان رسید.

آیا توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

نیست چون بچه سفید پوست و پدر و مادرش سیاه پوست!

نوزاد

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آندیا ارسالی در

    پ

  • آندیا ارسالی در

    جالب بید

  • اکبر بیکار ارسالی در

    خدایی اینا رو کی طراحی می‌کنه؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها