|

تعبیرخواب

تعبیرخواب ادرار،تعبیر ادرار خونی درخواب

تعبیرخواب ادرار

دیدن ادرار در خواب به چه معناست؟ چگونه ادرار را در خواب تعبیر کنیم؟ تمامی تعابیر درمورد ادرار را می توانید در شایانیوز بیابید.

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب ادرار

شایانیوز-بطورکلی،دیدن ادرار به طور کلی منادی مشکلات بزرگ در روابط دو جانبه است. همچنین به گفته برخی مفسران ، دیدن ادرار خبر بدی را نشان می دهد. وشخص برای مدتی در زندگی عاشقانه خود سختی های زیادی را تجربه خواهد کرد و درد و اندوه بزرگی ایجاد میشود.و همچنین منادی یک بیماری بزرگ است. بنابراین ، بیننده ی خواب باید مراقب باشد.دیدن ادرار در خواب نشانه دعوائی  سنگین است.و صاحب خواب با عزیزانش درگیر میشود‌.

 

ادرار می کنید

 بد و شر تعبیر می شود. بیانگر این است که فرد از راه های نامشروع صاحب اموال میشود.و هم بیانگر آن است که فرد مرتکب زنا می شود. این بدان معناست که زنای محصنه توسط شخص از  جهات مختلف به ضرر او خواهد بود و او از اینکه آلوده ی گناه است رنج زیادی خواهد برد. این خواب هشداری برای توبه است!

 

بیش از حد ادرار می کنید

بیش از حد معمول ادرار کردن در خواب هم به خیر هم به شر تعبیرمیشود. شخص در آینده هیچ مشکل مالی نخواهد داشت. علاوه بر این ، شخص چیزی را که برایش ارزش قائل است را برای همیشه از دست خواهد .

 

نگه داشتن ادرار

این نشانه آن است که فرد راهی که در زندگی روزمره اش طی می کند درست نیست. و هشدار به فرد است است و به معنای شکست بیننده به دلیل برخورد عجولانه و بی پروا است.

 

ادرار کردن در یک مکان ناشناخته

نشان دهنده یک ثروت جدید است. این بدان معناست که بیننده خواب با شخصی از منطقه ای که برای او ناشناخته است ازدواج می کند و به زودی با این شخص ملاقات می کند. 

 

ادرار در توالت

بیانگر این است که بیننده در آینده نزدیک از نظر مالی آسوده خاطر خواهد شد. این بدان معناست که او از دردسرها خلاص خواهد شد و آرامش به سراغ او می آید.

 

ادرار خونین 

دیدن ادرار خونی در خواب به خیر تعبیر نمی شود. اگر شخصی که ادرار خونی می بیند متاهل است ، نشانگر طلاق وی است و اگر مجرد باشد ، زنای محصنه می کند.

 

در رختخواب ادرار می کنید 

بیانگر این است که شخص تحصیلات والایی دست می یابد ونشانه نزدیک بودن روزهای آرام و خوش است. 

 

 ادرار هنگام ایستادن

دیدن اینکه در حالت ایستاده ادرار می کنید خوب نیست. این نشان می دهد که پولی که شخص بدست آورده هیچ سودی برای او نخواهد داشت.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی