|

بازدید چندمیلیونی کلیپ جدید ساسی مانکن

ساسی مانکن و سقوط فرهنگ و هنر در جامعه ایرانی

ساسی مانکن به تازگی کلیپی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که یک ستاره معروف پورن هم در آن حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ساسان حیدری یافته مشهور به ساسی مانکن به تازگی کلیپی 30 ثانیه‌ای از موزیک-ویدئوی جدیدش با نام تهران تا توکیو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که با استقبال فراوان مخاطبانش روبرو شده است.

الکسیس تگزاس در کلیپ ساسی مانکن!

موزیک ویدئوی جدید ساسی مانکن یک سکانس از فیلم ابد و یک روز، ساخته سعید روستایی را بازسازی کرده و در ترانه آهنگ هم از دیالوگ معروف آن-سمیه نرو- استفاده شده است.

البته نکته بحث‌برانگیز اثر جدید خواننده پاپ ساکن آمریکا، حضور آلکسیس تگزاس در آن است که جزو بازیگران مشهور فیلم‌های جنسی و پورن محسوب می‌شود. این موزیک ویدئوی 30 ثانیه‌ای ساسی مانکن تنها 5 ساعت بعد از انتشار در اینستاگرام وی، دو و نیم میلیون بار بازدید داشت و البته توجه زیاد به آن، مرهون حضور ستاره پورن در این فیلم است.

ساسی مانکن قبلا با انتشار آهنگ‌های جنتلمن و دکتر و استقبال زیاد مخاطبان از آهنگ‌هایش، سر و صدای زیادی به پا کرده بود، حالا با انتشار کلیپ جدیدش با انتقادات گسترده‌ای هم روبرو شده است؛ با توجه به این‌که بخش قابل توجهی از مخاطبان و هواداران ساسی مانکن کودکان و نوجوانان هستند، بسیاری نگران اثر منفی این کلیپ بر روی افراد زیر 18 سال و ترغیب آن‌ها به تماشای محتواهای نامناسب و پورن هستند. به نظر منتقدان کلیپ جدید ساسی مانکن، در همه جای دنیا استفاده از بازیگران پورن در آثاری که مخاطبان آن افراد سنین زیر 18 سال هستند، ناپسند و حتی ممنوع است.

هنرمندانی که برای پول و شهرت هر کاری می‌کنند!

در سال‌های گذشته برخی از هنرمندان و خوانندگان کشور برای به دست آوردن شهرت و درآمد، اقدام به شکستن تابوها و کارهای غیراخلاقی کرده‌اند؛ چند ماه پیش بود که شادمهر عقیلی، خواننده پاپ ساکن آمریکا اقدام به راه‌اندازی سایت شرط‌بندی کرد و بسیاری از هواداران خود را در شوک فرو برد.

امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، یکی دیگر از خوانندگان رپ فارسی است که با انتشار پست‌های غیراخلاقی و توهین به چهره‌های ملی، بیش از 4 میلیون فالوور در اینستاگرام به دست آورد؛ این خواننده مدتی قبل در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی، فراخوانی غیراخلاقی منتشر کرد که کاربران این شبکه بلافاصله دست به ریپورت این پست به مدیران اینستاگرام زدند. در نتیجه اینستاگرام، پیج این خواننده را با 4 میلیون و 400 هزار فالوور حذف کرد و حتی صحفه دوم و دیگر پیج‌های جایگزین تتلو هم بلافاصله بعد از راه‌اندازی حذف شدند.

در برابر تابوشکنی‌ها و رفتارهای غیراخلاقی هنرمندان خارج از کشور عده‌ای به این نکته اشاره می‌کنند که در سال‌های گذشته، راندن و به حاشیه بردن هنرمندان مستعد از صداوسیما و عرصه هنر موجب روی آوردن مردم به ستاره‌های مبتذل و بی‌استعداد ساکن خارج شده است. عده‌ای هم عدم سرمایه‌گذاری و فقدان توجه به عرصه فرهنگ و هنر کشور را از دلایل رشد قارچ‌گونه آثار سخیف هنری و سقوط فرهنگ می‌دانند.

هر چند فارغ از این‌که دلیل سقوط سطح آثار هنری و فرهنگی در کشور هر چه که باشد، به نظر می‌رسد عدم آموزش مناسب خانواده‌ها و فرزندان کم‌سن آن‌ها در رابطه با چگونگی مواجهه با محتوای جنسی و پورن در فضای مجازی، خطری بزرگ برای سلامت جامعه ایرانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها