|

فوق العاده ویژه حقوق معلمان کی پرداخت می شود؟

فوق العاده ویژه حقوق معلمان

سلیمانزاده گفت: فوق العاده ویژه معلمان اصلاح و در سقف تعیین شده در مصوبات، از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مرداد پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

فوق العاده حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.  با وجود افزایش حقوق معلمان در سال جاری براساس قانون کار، آنها هنوز نسبت به کسری دستمزد خود اعتراض داشتند. به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش از هیات دولت درخواست کرد فوق العاده ای را در حقوق معلمان اعمال کند. حالا هم با موافقت سازمان برنامه و بودجه، فوق العاده حقوق معلمان در احکام حقوقی آنان اعمال می شود. این فوق العاده ویژه در حقوق معلمان بین ۲۰ تا ۲۴ درصد است.

به گزارش«شایانیوز»، ناصر سلیمانزاده، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: با پیگیری مجدانه مقام عالی وزارت و موافقت آقای نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مرداد ماه، پرداخت خواهد شد.

سلیمانزاده علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها